ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

biasalah budaya nafi....kaki bedal ini kata tiada pergelutan di pusat mengundi prk sibu




Naib presiden Umno, Datuk Shafie Apdal menafikan berlakunya pergelutan kecil seperti yang didakwa oleh ahli parlimen DAP dari Bakri, Johor, Er Tech Hwa di pusat pengundian Sekolah Kebangsaan Sg Aup di Sibu semalam

"Tidak ada langsung pergelutan kecil (seperti dilaporkan),” kata Shafie

“Saya berada di situ untuk suraikan mereka (penyokong DAP), tidak ada pergelutan,” katanya.

Sebelum ini, Er dilaporkan mendakwa beliau dan kumpulan petugas pilihan raya parti itu, telah dihalang memasuki pusat mengundi tersebut oleh sekumpulan penyokong dan ahli Umno yang diketuai oleh naib presiden Umno, Datuk Shafie Apdal.

Ekoran itu, kata Er, berlaku pergelutan kecil di sekolah berkenaan apabila Shafie didakwa menghalau kumpulan petugas DAP keluar dari pusat mengundi tersebut.

Menurut Shafie lagi, beliau pada masa itu berada di tempat kejadian bersama sekumpulan penyokong BN.

"Ahli parlimen itu, dia berada di tengah-tengah jalan bagi kertas kepada pengundi, mana boleh begitu.

"Saya bagitahu dia (Er) tidak boleh buat begini. Dalam peraturan tak boleh buat begini. Dia sebagai ahli parlimen tentu tahu peraturan.

"Sudah ditetapkan tidak boleh buat pondok panas dan merayu undi macam ini," tambah Shafie.

No comments:

Post a Comment