ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 May 2010

Jangan pertikai kerja polis – KETUA PEROMPAK NEGARA

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan memberi amaran kepada semua pihak supaya tidak mempertikaikan kerja polis selepas insiden seorang remaja Aminulrasyid Amzah mati terkena tembakan polis. Beliau menegaskan polis bertanggungjawab menjaga keamanan dan keselamatan negara dengan membenteras jenayah. "Apa yang mereka nak cakap itu hak mereka dan tunggu sehingga siasatan kita selesai. Saya mahu menjalankan siasatan secara adil untuk mencari keadilan," katanya.

Beliau berkata telah banyak kes yang menyebabkan kematian anggota polis namun tiada pihak yang ambil perhatian. "Sebagai contoh kes yang melibatkan seorang anggota trafik kita kelmarin sehingga patah kaki kanan, ini disebabkan oleh anak orang yang 'baik-baiklah' sehingga jadi macam ni," katanya. Beliau menambah polis tidak pernah dipuji walaupun menjalankan tugas dengan baik.


penyapu sial

itu kes Kugan ha, sebelum siasat dibuat kenapa itu cpo selangor bodoh khalid kata dia mati kerana ada air diparu paru Kugan ha?...........ini bukankah dipanggil BOHONG?

kenapa lu orang tangkap itu Ms Tan Cheng Hoon atas ISA "to protect her safety"...itu pun BOHONG.

kenapa lu orang kata beri 5 minit untuk bersurai tapi kira...1,2,3...tangkap, tangkap semua ha?

lu mimpi ke, lu harap Rakyat nak percaya sama lu lagi ke?

lu lupa lu BOHONG dlm kes liwat DSAI yg pertama ke? lu angkat itu tilam, lagi bohong dan hina Anwar dulu, sikalang lu mau orang percaya sama lu ke?.....hi hi hi...gua heran lu tarak malu punya melayu APNO zionist israel hor.....lu kasi malu itu semua polis2 yg betul2 buat kerja lo....kesian sama depa.

No comments:

Post a Comment