ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 May 2010

ni lah akibatnya berperdana menterikan penjenayah....yang sanggup di kencingkan oleh KPN dan peguam negara yang tak bermaruah....!!!!

Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan di gesa meletak jawatan memandangkan beliau tidak lagi layak memegang jawatan tersebut.

Gesaan itu dibuat berhubung kenyataan Musa yang menggugut untuk menarik balik anggota polis daripada berkawal di jalan raya selepas insiden remaja berusia 14 tahun, Aminulrasyid Amzah yang mati ditembak polis di Shah Alam pada Isnin lepas.

kenyataan Musa yang dianggap sebagai tidak bertangungjawab.

sikap angkuh Musa akan memberikan nama buruk erhadap pasukan polis.

Ianya selepas beliau mengancam untuk tidak menguatkuasa undang-undang dan tindakan beliau itu boleh menyebabkan rakyat akan hilang keyakinan terhadap keseluruhan pasukan polis,

Beliau harus meletak jawatan dengan secepat mungkin dan jika beliau masih kekal di dalam pejabat, ini akan menyebabkan ketakutan di kalangan rakyat,

Kenyataan beliau itu telah menyakitkan hati rakyat dan telah merosakkan reputasi pasukan polis

Dalam pada itu , kenyataan Musa itu tidak adil kepada anggota polis yang lain yang telah bekerja keras dan menggadai nyawa dalam menjalankan tugas mereka.

Kes ini, seperti juga kes Kugan dan kes Teoh Beng Hock, adalah kes batu-tanda berkenaan dengan kekejaman polis, berkenaan kecuaian polis dan berkenaan kezaliman polis.

Lembiknya kerajaan UMNO BN di dalam menangani setiap satu kes di atas meletakkan Najib dn barisan kabinetnya sebagai kumpulan manusia-manusia yang sama kejam, cuai dan zalim.

Sewaktu diajukan soalan mengenai desakan rakyat supaya Musa Hassan meletakkan jawatannya, Najib menjawab, “anda tidak boleh meminta KPN meletak jawatan disebabkan satu insiden yang bukan merupakan tanggungjawabnya secara langsung.”

Persoalan kini ia bukan persoalan insiden yang merupakan tanggungjawabnya secara langsung, tetapi persoalan kebiadaban Musa Hassan mengancam untuk tidak menguatkuasa undang-undang.

Inilah padahnya berperdana menterikan seorang yang buta terhadap undang-undang dimana beliau diperbodoh dan diperalatkan oleh Ketua Polis Negara dan Peguam Negara.



penyapu sial


apa nak di herankan...PM kita pun seorang penjenayah....sbb aku kata...segala tuduhan terhadapnya tidak di bersihkan di mahkamah....aku tak heran kalau magkuk setan ni boleh bersekongkol dengan 2 ekor haramjadah tu...kena kencing pun tak apa...asalkan dia geng aku.....!!!!

No comments:

Post a Comment