ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2010

RM 1.2 juta dana Perak untuk MCA

PAS Perak membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dengan mendakwa Menteri Besar negeri itu, Datuk Seri Zambry Abdul Kadir ada menjanjikan bayaran RM1.2 juta kepada MCA. Zambry dikatakan memberi peruntukan sebanyak RM50,000 kepada setiap bahagian MCA di Perak. Ahli dewan undangan negeri, Titi Seorang, Khalil Idham Lim Abdullah memberi laporan tersebut kepada SPRM untuk tindakan lanjut.

Beliau menegaskan Zambry tidak boleh bertindak sedemikian dengan menggunakna dana negeri untuk diagihkan kepada parti politik. "Saya menyoal berhubung derma ini - dari mana wang itu datang dan daripada bajet mana ia diluluskan?. Adakah ia diluluskan oleh `Bajet Mee Segara' yang diluluskan dalam masa 20 minit tahun lalu?", soalnya.



penyapu sial


kalu YB Nizar disebut sebagai kuda tunggangan DAP, Mamak Petukang ni pulak jadi khinzir tunggangan MCA

Wang itu datang dari sebuah kerajaan yang MB dalam sejarah dilantik dari mahkamah, kalau wa malu weii... itu muka tidak tahu malu .....

Percaya lah tiada apa boleh dilakukan oleh SPRM dan keputusan dari hasil siasatan pasti Umno Perak tidak bersalah dan kes ini akan tutup..

semestinya SPRM tidak akan berlaku adil. Harta dan negara Malaysia adalah hak mutlak bapa Umno dan umno boleh gunakan duit rakyat sesuka hati... Kalau ada manusia di bumi malaysia masih mengundi Umno/BN nescaya dia lah yang paling bodoh...

No comments:

Post a Comment