ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 May 2010

selamatkan kroni beli saham transmile group...pos malaysia tanggung biawak hidup RM 227 juta....rugi tetap rugi...lagi mau putar ka...!!!!

Pos Malaysia mengalami kerugian bagi tempoh tiga tahun lepas sebanyak RM227 juta ekoran pelaburan dalam syarikat penyedia perkhidmatan kargo udara, Transmile Group Bhd. (Transmile) dan bukan sebanyak RM546 juta seperti yang dilaporkan.

Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr. Awang Adek Hussein menafikan laporan sebuah akhbar semalam yang mendakwa Pos Malaysia mengalami kerugian sebanyak RM546 juta.

"Pada maklumat terakhir yang diperoleh daripada pihak Khazanah Nasional Bhd. dan Pos Malaysia, kerugian sebenarnya adalah sebanyak RM227 juta dan bukan RM546 juta.

"Kerugiannya disebabkan kerugian pelaburan dalam Transmile, sebuah syarikat yang telah dibeli sahamnya oleh Pos Malaysia dalam tahun 2004 sebanyak 20 peratus," katanya ketika menggulung perbahasan Rang Undang-Undang Perbekalan Tambahan (2009) 2010 di sini.

No comments:

Post a Comment