ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 May 2010

talian hayat merompak dan menipu terputus....geng penyamun meraung kata tak adil...

Sistem tender P.Pinang tak adil - BN


Ketua Pembangkang, Datuk Azhar Ibrahim mempersoal sistem tender yang dijalankan kerajaan Pulau Pinang yang disifatkannya tidak telus. Beliau berkata isu ini membuktikan kerajaan negeri tidak mengamalkan sistem yang berlandaskan prinsip CAT (Cekap, Akauntabiliti, Telus)."Bagi tender satu projek di Taman Perindustrian Batu Kawan, ada lima syarikat yang memohon tender itu. Tetapi syarikat yang berada pada kedudukan kelima yang dipanggil oleh Ketua Menteri (Lim Guan Eng) untuk rundingan," katanya.

Azhar turut menyebut projek Bukit Jambul Country Club yang diberikan kepada syarikat Taiyo Resort (KL) Bhd walaupun banyak syarikat lain lagi yang tersenarai. "Terdapat syarikat yang mempunyai keupayaan dan telah membuat keuntungan besar tidak dipilih, sebaliknya kerajaan negeri memilih syarikat yang mempunyai masalah kewangan," tambahnya lagi. Sehubungan itu, Azhar mahu pihak kerajaan menyerahkan minit mesyuarat dalam pemberian tender tersebut


penyapu sial

sebab apa setan ni melalak..cuba syarikat yang dapat tender tu geng haramjadah beliau....dah tentu senyap punya...pulus dah masyukkk....nak ucap terima kasih jauh sekali....

aku ingat lu Anwar Ibrahim mia adik, tapi perangai tak serupa Anwar Ibrahim....poorrah lu mamak azhar ibrahim.....sore loser.....kalo bagi sykt2 yg dah untung besar2 itu buat apa?....Taiyo ni penender yg terendah kan, so bagi lah depa chance....lagi pun Taiyo tu PLC, sykt BERHAD.

so what's your problem, azhar? kompani ko atau kroni ko tak dapat ke? mcm katak zahrain ke?....ka ka ka....mai lagi ke Komtar kasi buat demo lagi la wei, orang tua bahlol....ka ka ka.


aha...mangkuk tua nak mampos nie...mempersoalkan tender terbuka sebab barangkali "tuan penasihat,25%" tiada lah tu..zaman BN dulu tender tertutup.sapa dapat tender mesti dia mahu bagi % bagi sapa yang bagi tender sama dia,sebab tu lah barua barua dalam BN UMNO menyalak bagai anjing punca "pendapatan" dah hilang sekarang..telus sangat ka BN tu azhar??...orang bodoh sahaja mahu percaya kenyataan kamu itu

No comments:

Post a Comment