ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 May 2010

UMNO dan BN Pengkhianat Bangsa dan Tanah air




"Pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor memihak kepada BN. Majoriti kaum Melayu tidak mahu Jebat. Namun UMNO dan BN dan seluruh kabinet Datuk Najib Razak telah menjual kawasan lapangan minyak dan gas kawasan Sabah milik kerajaan Malaysia kepada Kerajaan Brunai dengan harga RM280 BILLIUON.

Kawasan lampangan minyak dan gas dikenali dengan nama BLOK L dan BLOK M. Jelas kerajaan dan kabinet Najib Razak dan UMNO/BN adalah pengkhianat dan telah melangar syarat syarat perundangan Perlembangaan Malaysia. Penjualan dan penyerahan kawasan wilayah milik kerajaan Malaysia kepada Kerajaan Brunai dipersetujui oleh Najib Razak dan seluruh angota kabinet.

Najib Razak dan seluruh kabinet UMNO/BN menipu rakyat Malaysia dan rakyat Sabah. Dan kes penjualan dan penyerahan kwasan lampnagan minyak dan gas BLOK L dan BLOK M tidak didedah dalam Parlimen dan tidak ada pengjelasan dan kenyataan yang munasabah dari perdana menteri malaysia Najib Razak.

Cukup jelas UMNO dan BN adalah penipu, pengkhianat, pembohong, kaki rasuah, malah bagaikan binatang dua alam atau berwajah dua muka, itulah pempinan UMNO/BN.

Persoalanya yang ingin kami ajukan kepada anggota kabinat Najib Razak serta UMNO/BN apakah rasionalnya menjual dan menyerak kawasan wilayah lampangan minyak dan gas kepada kerajaan Brunai dan bentuk pembayaran dan lama mAsa pembayaran sebanyak RM280 BILLION kepada kerajaan Malaysia?.

Atau mungkin ada individu daripada puak UMNO/BN atau broker yang mendapat imbuhan daripada pengjualan lampangan minyak dan gas ?. Ayuh semua rakyat malaysia bangkitlah menentang UMNO/BN dan pemimpoin yang sealiran dengannya.

No comments:

Post a Comment