ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 May 2010

UNITED MALAUN NO OTAK DAN PERKOSA DULU KINI DAN SELAMANYA RASIS....!!!!

Anggota Majlis Tertinggi Umno Dr Mohd Puad Zarkashi berkata adalah tidak adil untuk melabelkan Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) sebagai sebuah pertubuhan yang rasis hanya kerana ia mempertahankan kedaulatan Perlembagaan.

Katanya apa yang diperjuangkan pertubuhan itu bukanlah bertujuan untuk menjatuhkan atau ‘‘mencuri’’ hak mana-mana pihak sebaliknya memperjuangkan apa yang sudah termaktub dalam Perlembagaan.

“Perkasa bukan rasis... tidak ada rasis dalam kamus budaya orang Melayu, rasis hanya berlaku di barat kerana kita tidak pernah melakukan penghapusan etnik.

“Bila Perkasa mempertahankan ketuanan Melayu, ia sebenarnya soal megah bangsa, soal maju bangsa dan bangga bangsa,” katanya semasa berucap melancarkan Tabung Pendidikan dan Kebajikan Jaguh Care di sini, malam tadi.

Penubuhan tabung tersebut oleh Kelab Jaguh bertujuan membantu penduduk Pasir Mas, Kelantan yang bermastautin di luar negeri itu, terutama dalam soal pendidikan dan kebajikan.

Puad yang juga Timbalan Menteri Pelajaran berkata terdapat juga pertubuhan badan bukan kerajaan (NGO) lain yang mempertahankan dan memperjuangkan apa yang mereka kehendaki, namun tiada pihak yang melabelkan pertubuhan tersebut sebagai rasis.

Sementara itu, dalam sidang media selepas majlis pelancaran itu, Puad berkata tuduhan yang dilemparkan sesetengah pihak mengatakan Umno sebuah parti rasis sehingga menyebabkan peratusan pengundi Cina menurun pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Hulu Selangor 25 April lalu, adalah tidak tepat.

 Katanya keadaan itu berlaku kerana mereka lebih banyak terpengaruh dengan isu-isu perkauman yang banyak dibangkitkan oleh parti DAP.

“Barangkali kerana kekeliruan tersebut banyak pengundi Cina beralih kepada (calon) Parti Keadilan Rakyat (PKR), iaitu (Datuk) Zaid Ibrahim,” katanya. — Bernama




penyapu sial


perjuangan UMNO dan PERKASA memang tetap rasis,, dulu kini dan selamanya.....tak payah nak tegahkan benang basah la....

United Malay Nation Organization - apa ertinya? Ya, Pertubuhan "Kebangsaan Melayu" Bersatu - namanya pun telah menunjukkan UMNO itu rasis, apa tah lagi perjuangannya.

Begitulah PERKASA - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia! Lihat sahaja selepas pilihanraya Hulu Selangor sehinggakan Presiden Perkasa mahu kerajaan tangguhkan dahulu pembangaunan untuk kaum Cina lantaran pengundi Cin tidak memebrikan sokongan kepada calon BN. Itulah sikap yang menggambarkan rasis sebenar.

kedua dua pertubuhan haramjadah dan sundal ini adalah  organisasi  yang berjuang tak pakai otak...sifat rasis mereka adalah untuk kepentingan tembolok kroni mereka...bacul dan jenis tak bertanggung jawab....bila bab melibatkan maruah negara  kedua dua malaun bangsat nie  tersepit telur masing masing...contoh nya dalam isu pulau batu putih dan pulau pisang....jangan sebut pasal pulau singapura....haramjadah nie langsung tak ngaku yang depa jual singapuara kepada ikan yew singapura ....padahal...tokan anak haram mereka tunku abdul rahman  dah terang terang melakukannya....cibai punya UMNO...!!!kalau boleh PAS nak di tuduhnya...!!!!

win win situation kepala bapak ko lah rais yatim....seekor rasis umno no otak  yang patut kepalanya di kencing dan di berakkan...kerana sifat pembelitnya....!!!!

No comments:

Post a Comment