ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 August 2010

niat jahat PR atau niat jahat BN nak menipu rakyat yang gagal....!!!!

Niat buruk pembangkang untuk jatuhkan kredibiliti BN gagal

Rancangan pakatan pembangkang untuk menjatuhkan kredibiliti kerajaan Barisan Nasional (BN) di Dewan Undang Negeri (DUN) Perak gagal apabila mereka mendakwa pembentangan usul perbekalan tambahan akan menyebabkan peningkatan defisit bagi Bajet 2010 sehingga RM104 juta.

Menurut Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, rancangan untuk menjatuhkan kredibiliti BN diketuai oleh Adun Pasir Panjang Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin apabila beliau berkata Perak akan berada dalam keadaan defisit. Namun niat buruk itu gagal apabila Dr Zambry berjaya membuktikan Perak mampu mencapai bajet seimbang pada tahun 2010.

Pihak pembangkang terkejut apabila disampaikan bahawa perbelanjaan tambahan tidak menyentuh langsung rizab sebanyak RM800 juta milik kerajaan negeri. Justeru, niat buruk pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan negeri gagal.

Akhirnya, pihak pembangkang cuba mengalihkan perhatian dengan cubaan untuk menjadikan sidang DUN sebagai pentas ceramah politik. Beliau berkata demikian setelah Speaker Datuk R Ganesan menggantung Mohammad Nizar daripada sidang DUN semalam apabila cuba mencetuskan kekecohan.


penyapu sial

Nak tanya sikit pada si Zombi ni, Mana pergi pelaburan berbillion ringgit dari negara Amarika Latin yang kamu sebutkan dulu. Kalau tak silap mencecah 8 hingga 10 billion. Mana pergi? Tipu tipu tipu rakyat sampai akhir hayat kamu. Macam Dato Tapa juga nak tipu rakyat. Kata pertumbuhan pelaburan asing jejak 10%. Tapi bila dikorek hanya 1.3 billion je. Jauh ketinggalan dari Indonesia, Thailand, Singapura bahkan Vietnam sekali pun.
Kerajaan pusat dapat 1.3 billion saja tapi si Zombi ni nak mainkan lagu karut marut. Orang warak lebam di dahi je, tapi kau satu badan lebam sebab tu kuat menipu. Lepas pilihanraya 13 ini kau duduk kat pangkur dan tebar roti perata je yaaaaaa.

No comments:

Post a Comment