ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 August 2010

perompak dan penyamun besar besar tak tertangkap...nie PDRM nak bekerjasama pulak dengan Polis Punjab untuk memberkas anggota militan

Polis Diraja Malaysia (PDRM) masih sedang menunggu permohonan rasmi dari Polis Punjab yang ingin menangkap sekurang-kurangnya empat suspek militan Sikh yang didakwa bersembunyi di Malaysia. Walau bagaimanapun, Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan berkata PDRM masih belum lagi menerima permintaan dari pihak berkuasa New Delhi untuk memburu suspek.

Beliau berkata PDRM sedia bekerjasama dengan mana-mana pihak dalam usaha menangani gerakan militan. PDRM masih sedang menunggu permohonan rasmi sebelum mengambil tindakan yang selanjutnya.

Beiau berkata PDRM tidak akan bertolak ansur dengan militan dan akan mengenakan tindakan yang tegas berdasarkan peruntukan undang-undang demi menjaga keselamatan negara. Polis Punjab mendakwa empat anggota Khalistan Liberation Force bersembunyi di Malaysia.



penyapu sial


dulu yg komplain thailand ,amerika, srilangka dan sekarang pula india ape lah nasib pak polisini .dok buat kerja ke ape ni.asyik dok kacau parti pembangkang je ,yang pegang lilin dgn aman pun nak ganggu ngape pak polisi penjenayah byk kat sana tu. jgn jd pak turut satu parti biar neutral dlm hal ni. tangkap lah penganas tu dulu sebelum parah yeh jgn ganggu org miskin yg nak keadilan.

Ini lah salah satunya anjing UMNO yang masih setia. Habis rakyat digempur, ditangkap, dibelasah pada hujung minggu lalu. Rakyat langsung tak ada hak nak berkompol dan bersuara. Perlembagaan negara bukan Parliment yang kawal tapi PDRM. Tak malu ke MUsa satu dunia lihat apa yang anda lakukan.Negara ini dah lebih teruk dari negara komunis. Berkumpul secara aman pun kena belasah. Tapi yang peliknya bila UMNO buat majlis walau pun tak ada permit, ok pulak siap kawal lagi. Setia betul anjing-anjing ni.

No comments:

Post a Comment