ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

belit najib belit UMNO-APCO....Projek RM5 j difikir semula

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak masih belum membuat sebarang keputusan berhubung peruntukan berjumlah RM5 juta untuk satu projek mitigasi banjir di Sibu. Peruntukan itu ditawarkan beliau semasa hari terakhir kempen pilihanraya kecil parlimen Sibu."Kita akan teliti terlebih dahulu, kerana kita belum membuat sebarang keputusan tentang hal tersebut,” katanya.

Najib menawarkan untuk menjalankan projek tersebut sekiranya BN berjaya memenangi pilihanraya kecil tersebut namun keputusan yang diperolehi disebaliknya. Calon DAP Wong Ho Leng berjaya memenangi pilihanraya dengan majoriti tipis 398. Selain itu, Najib turut tidak mengulas berhubung faktor ketua menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud yang dikatakan menjadi punca BN tewas



penyapu sial


Apa nak fikir-fikir. jangan jadi orang munafiq. Dalam sekelip mata boleh berubah janji. Jangan jadi tongong, yang kamu nak bagi tu rakyat malaysia dan bukan musuh kamu. Duit tu pulak bukan hak mak bapak kamu, itu hak rakyat. Kata nak berpolitik cara baru. yang kamu gunakan tu dah tak boleh pakai, itu cara dulu, kini dan selamnya bangang.
Suka hati kamulah wahai manusia hipokrit, rakyat akan ajar kamu berlipat kali ganda daripada ini sekiranya kamu berbohong.
Tahniah sibu, kamu semua dah ajar pemerintah dari semenajung erti kuasa rakyat kuasa keramat.


Bila dah kalah maka projek yang dijanjikan pun kensel sbb tak dapat kerusi buat apa nak buang duit 5 juta tu, fikir2 baik bagi kat si Rosmah puaka pegi shopping lagi baik, ha ha ha, Inilah dia perangai PM M'SIA, langsung tak da telur, beginikah pemimpin yang kita mahu untuk memakmurkan negara kita ? janji nak bagi tapi bila dah kalah tarik balik janji, budak2 sekolah rendah pun boleh kata; buruk siku jika sikap macam ni. Puak2 sebelah sana berbangga lah dengan Najis al Mongol korang tu...

No comments:

Post a Comment