ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

Najib cabul undang - undang pilihanraya

Pengerusi DAP Karpal Singh menyifatkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak terlibat dalam pembelian undi semasa pilihan raya keci parlimen Sibu. Beliau memetik petikan daripada akhbar harian bahasa Inggeris Sunday Eastern Times iaitu ucapan semasa majlis di Rejang Park. “I want to make a deal with you. Can we have an understanding or not? The understanding is quite simple. I help you, you help me,” kata Najib.

Karpal berkata, Najib berjanji untuk memberi peruntukan sebanyak RM5 juta untuk projek tebatan banjir di Sibu jika BN menang. “Ini jelas mencabuli Akta Kesalahan Pilihan Raya. Jika tidak berhati-hati, PM akan dihumban ke penjara. Kita mungkin terpaksa adakan pilihan raya kecil di Pekan,” katanya



penyapu sial


najib lu memang kaki kelentong....Lu ingat ni zaman batu lagi ke? Orang sudah masak lu punya penipu. Lu sogok rakyat ambil tapi pangkah Pakatan Rakyat. Apa lu nak buat sekarang? Lu tipu lagi teruk lu kena nanti. Padan muka.

1 comment:

  1. Hahahaha apa ada kisah Najib cabul undang2, itu perkara biasa la, ingatkan tadi Najib cabul Bik Mama kahkahkah

    ReplyDelete