ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

Sibu : DAP punca undi pos lambat umum - belit SPR

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menafikan dakwaan DAP yang menyifatkan suruhanjaya itu sengaja melambatkan pengumuman keputusan undi pos pilihan raya kecil kerusi Parlimen Sibu. Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof memaklumkan sebenarnya ejen parti DAP telah menghalang pegawainya daripada membawa keluar peti undi pos di Tingkat 9, Wisma Sanyan, untuk dibawa ke Dewan Suarah Sibu bagi penjumlahan undi. Keadaan itu terpaksa diselesaikan dengan bantuan polis bagi meleraikan penyokong Pakatan Rakyat yang menghalang.

"Inilah kali pertama saya melihat keadaan seperti ini berlaku selain pegawai-pegawai kerap diganggu ejen parti," katanya. Keadaan itu menyebabkan keputusan hanya dapat diumumkan oleh pegawai pengurus pilihanraya, Wong See Meng ada jam 11 malam. Calon DAP, Wong Ho Leng, memenangi pilihanraya kecil itu dengan majoriti 398 undi dengan jumlah kutipan undi 18,845 menewaskan calon Barisan Nasional, Robert Lau Hui Yew, yang mendapat 18,447 undi



penyapu sial

hello tuan Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, lu jangan nak tuduh siapa2 pun....lu orang hanya nak melambatkan pengiraan pos sebab nak tunggu masa yg terbaik untuk menambah 1 bag 400 undi untuk BN, pastu BN akan menang dgn hanya 2 undi saje....betul tak?....ka ka ka ka.

kenapa kali ini, SPR mengira pos undi ini terakhir?

bukankah selalunya pos undi sampai dulu dan dikira dahulu?

jangan fikir Rakyat bodoh mcm ko....ka ka ka ka.

spr kena terima hakikatlah bn dah kalah di sibu..

carilah idea "menipu" yang lain lak

Sentiasa nak tunggu arahan UMNGOK puaka and celaka tu. Dah itu keputusannya, siapa yang boleh larang kamu umum. Dah 52 tahun mengundi, dah lepas 12 pilihanraya tapi masih bodoh lagi. Baik kamu SPR ni disimpan di kandang anjing pun lagi bagus. Boleh terus menyalak ikut arahan tuan kamu.
Baik campak je kamu ke laut biar karam bersama-saama UMNGOK yang dah tak relevan

No comments:

Post a Comment