ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 May 2010

cikdebella ini pekakas BN Untuk Gugat Kelantan




Dakwaan penulis blog Kickdefella, Syed Azizi Syed Abdul Aziz (gambar) bahawa PAS membelanjakan wang kerajaan negeri Kelantan sebanyak RM4 juta kononnya bagi tujuan Operasi Perang Saraf adalah tidak berasas serta bertentangan dengan realiti.

"Syed Azidi telah memberi gambaran lima orang terlibat bersamanya dan memberikan dana RM4 juta dalam bentuk wang, peralatan, bangunan dan sebagainya.

"Jika dibandingkan dengan ahli PAS, saya boleh mengaitkan seorang ahli yang telah membelanjakan sejumlah wang yang besar untuk membeli sebuah bangunan untuk kegunaan yayasan dan wang yang digunakan adalah wang ahli itu sendiri.

"Dari mana pula datangnya fitnah PAS membelanjakan wang rakyat?" tanya Khalid pada sidang media di pejabat beliau Khamis lalu.

Khalid menerangkan siasatan awal parti menunjukkan lima individu yang dituduh oleh penulis blog itu sebagai kroninya merupakan beberapa individu yang mempunyai reputasi yang baik di arena politik.

"Mereka sentiasa memberikan sumbangan daripada wang mereka sendiri yang digunakan untuk membeli pelbagai kegunaan dan juga untuk kebajikan masyarakat," kata beliau.

Menurut Khalid lagi, salah seorang peguam yang digambarkan oleh Syed Azizi hampir sama seperti rakan sepejuangannya di dalam PAS dan rakannya hanya menunggu sahaja untuk blogger itu mengungkitkan namanya.

"Sebaik sahaja Syed Azidi menyebut namanya, dia akan terus mendakwa Syed Azidi di mahkamah kerana menburukkan namanya," tambah Khalid.

Menurut Khalid, dakwaan Syed Azidi bertujuan supaya Suruhanjaya Pencegfahan Rasuah Malaysia menahan dan menyoalsiasat pemimpin Kelantan dan memburukkan nama mereka.

Insiden ini, katanya, sama seperti apa yang berlaku di Perak semasa Pakatan Rakyat memerintah di mana Umno-Barisan Nasional menuduh dua anggota Dewan Undangan Negeri KEADILAN menyalahguna dana dan memperbesarkan isu ini sehingga menyebabkan KEADILAN kehilangan dua ADUN kepada BN.

Peristiwa ini menyebabkan Pakatan Rakyat Perak hilang majoriti dan terpaksa menyerahkan Perak kepada BN.

"Yang peliknya bagaimana tuduhan yang dibuat oleh SPRM kepada dua bekas ADUN KEADILAN itu hilang begitu sahaja apabila mereka menyertai BN.

"Ini jelas menunjukkan salah satu taktik kotor BN yang digunakan untuk merampas kuasa kerajaan Pakatan Rakyat Perak," jelas beliau. -SK

No comments:

Post a Comment