ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

dah biasa cakap besar dan kurang ajar...di sarankan BN berkemas tikar dan bantal pulang semula ke semenanjung ....rakyat sarawak dah mula menolak kamu...!!!!

Muhyiddin dimalukan selepas cakap besar.

Terkejut besar bila mendengar kenyataan sombong Timbalan Pendana Menteri yang juga menteri pelajaran hari ini selepas merasmikan sambutan hari Guru.

Muhyiddin dipetik berkata PKR sekarang semacam tanah yang sedang runtuh apabila diminta oleh rakan media mengenai berita pimpinan PKR yang keluar dari parti.

Alhamdulillah kesombongan Muhyiddin yang memperkecilkan rakan dalam Pakatan Rakyat di hadiahkan dengan kekalahan calon BN dalam PRK sibu.

DAP berjaya merampas kerusi parlimen Sibu dengan menewasan BN dengan majoriti tipis 398 undi.

Calon DAP Wong Ho Leng mendapatkan 18,845 undi untuk menewaskan calon BN Robert Lau Hui Yew yang mendapat 18,447 undi. Manakala calon Bebas Narawi Haron mendapatkan 232 undi

Dekianlah Muhyiddin yang juga Pengarah PRK Sibu mendapat hadiah istemewa setelah disampai ke tahap yang sangat rendah memperkecilkan Pakatan Rakyat dan kompenannya. Tentunya kekuatan PKR yang diperlekeh oleh Muhyiddin itulah antara penyebab calon BN tumbang di Sibu. Dengan kerja keras semua jentera dalam kompenan PR di serawak iaitu DAP, PKR, PAS dan SUPP maka pada malam ini BN yang sombong itu di tolak di Sibu.

No comments:

Post a Comment