ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2010

kes tembak tak selesai ... sekarang kes lemas pulak ....lari dari polis di kira penjenayah ke...???

Anak dilabel suspek jenayah: Wartawan minta penjelasan

TAWAU – Seorang wartawan minta polis memberi penjelasan kenapa anaknya, Shyril Azlan, 19, yang mati lemas selepas terjun ke dalam bekas lombong berhampiran Projek Perumahan Rakyat (PPR) Desa Intan Baiduri di Kepong, Kuala Lumpur untuk mengelak diberkas polis, boleh dilabel sebagai penjenayah.

Mohamad Yusup Lewah, 49, wartawan akhbar tabloid “Tanjung Metro” di sini, juga meminta diberikan kebenaran melihat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) berhubung kejadian samun wanita berusia 63 tahun di Taman Mastiara, di mana anaknya dikatakan suspek utama kes berkenaan.

"Kalau betul anak saya seorang penjenayah, saya reda. Tapi sekarang saya masih tidak jelas dan tidak mengerti bagaimana pihak polis boleh sampai kepada kesimpulan bahawa anak saya seorang penjenayah.

"Kalau anak saya suspek utama pun, pihak polis mesti selamatkan dia (semasa dia terjun ke dalam bekas lombong) sebab jika dia terselamat maka selesailah kes itu... anak saya boleh membantu siasatan.

"Jadi pihak polis boleh menyiasat sama ada anak saya betul-betul melakukan jenayah atau tidak,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Mohamad Yusup mengulas kes kematian anaknya yang terjun ke dalam bekas lombong berhampiran PPR Desa Intan Baiduri seperti yang dilaporkan akhbar nasional pada Jumaat lepas.

Mohamad Yusup berkata, isterinya sudah membuat laporan polis berhubung kes kematian anaknya itu di Balai Polis Gombak. – Bernama


penyapu sial

dia orang lari sebab tak dapat bezakan antara polis betul,polis barua atau polis palsu....kalau polis betul pun dah macam perompak betul ....mana tak larinya...sekarang ni dah ramai sangat geng beruniform menyalah guna kuasa....jadi aku tak heran depa nih boleh bertukar jadi perompak...tak kira lah berlesen ke tidak...

No comments:

Post a Comment