ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 March 2011

NKRA bini puaka Hebat Dan Cantik Lagi Anggun.....buat najib terkacip pelir.....muakakakaka.!!!!



Datin Rosmah Mansor isteri kepada perdana menteri Malaysia Datuk Najib Razak memang hebat, licik, pintar lagi cerdik kerana boleh mengawal suaminya dalam sebarang keputusan. tindakkan suaminya serta kehendak atau kemahuan Rosmah. Najib wajib tunaikan sebarang cadangan dan kemahuan Rosmah.

Rosmah turut berkempen diPRK Kerdau. Malah ucapanya bagaikan seorang menteri dalam kabinet Najib. Rosmah mengunakan kuasa sebagai wanita pertama Malaysia dan isteri kepada perdana menteri Malaysia. Arahanya membuat menteri menteri lain kecut perut dan kecut batu bagi yang speisis lelaki. Bagi menteri spesis perempuan pula pucat muka dan tidak bersuara.

Memang hebat Rosmah Mansor. Kelibatnya pun menteri=menyri dan pegawai tinggi atasan pun tunduk dan takut serta kecut perut. Itulah Rosmah isteri perdana menteri Malaysia Datuk Najib Razak.

Seluruh rakyat Malaysia dan pemimpin BN/UMNO termasuk menteri kabinet Najib insan yang bernama Rosmah Mansor cukup "power" dan pintar mengawal Najib Razak.

Sehingga satu jenaka cukup bagus dan agak tepat. Seperti salah satu tranformasi yang dilaksanakan oleh Najib Razak ialah "NKRA" (Najib Kerja Rosmah Arah ).

Rosmah Mansor juga ada nama manjanya "BigMama".oleh penulis blog atau blogger. Rosmah Mansor isteri perdana menteri juga banyak menerima anugerah dan gelaran dari kerajaan negeri dan luar negara.

Malaysia bertuah mempunyai seorang tokoh dan pemimpinyang diangkat dirnya sendiri "Wanita Pertama Malaysia". dan mempunyai pejabat dan kakitangannya sendiri di JPM.

No comments:

Post a Comment