ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 March 2011

suruhanjaya pukimakkan rakyat harap ada buah tapi telor di pulas ikut kehendak tuannya



SPR @ SURUHANJAYA PUKIMAKKAN RAKYAT  bagaikan singa tiada gigi atau berdentum macam meriam buluh atau macam tayar lori pecah. Kuat tapi kosong dan hampas. Untuk mudah faham SPR ikut tuannya "macam anjing dengan tuannya

Anjing juga menyalak tuannya dan acah acah untuk digigit anjing. Namun bila tuan anjing bagi makan yang lazat anjing tersebut terdiam dengan mulut terceler dengan air liur meleleh kerana disumbat dengan makanan. Itulah perangai anjing.

Memang SPR yang jaga orang mengundi hanya sekadar memberi arahan agar jangan melanggar adat dan peraturan pilihanraya. Sekadar ingatan dan bercakap macam tayar lori pecah.

Hakikatnya SPR takut dan menikus apabila pehak yang berkuasa seperti kerajaan BN/UMNO mengumumkan projek berjuta-juta ringgit setiap kali berlaku pilihanraya kecil.

Kerajaan BN/UMNO mengunakan wang dan segala kemudahan kerajaan setiap kali berlaku pilihanraya kesil dan pilihanrya umum. Segala kemudahan dan kementerian dan jabatan kerajaan dan bangunan kerajaan digunakan secara maksima. SPR hanya menjadi penonton dan telinga menjadi pekak serta mata terus jadi buta dalam celik.

Jika pehak parti pembangkang terutama PAS, DAP dan PKR pehak SPR bagaikan seekor singa lapar dan menjadi pahlawan yang gagah dan mengunakan peraturan peraturan pilihanraya secara mmutlak. Kononnya SPR dan pegawainya akur kepada tugas dan pekeliling SPR yang ditetapkan.

Itulah SPR yang jaga orang mengundi di Malaysia. SPR bagaikan kuda dan keldai suruhan keada tuannya. SPR di Malaysia tidak telus dan tidak selalu adil terutama terhadap parti yang menentang BN/UMNO.

Nama sahaja Suruhjaya pilihanraya Malaysia atau SPR. Hakikatnya tidak bebas dan tidak adil. Tetap mengikut arahan dan suruhan kuasa dari pemerintah kerajaan BN/UMNO dari dulu kni dan selamanya.

Untuk kata rengkas pegawai SPR hanya kakitangan kerajaan dan akur pada BN/UMNO. MASING ASING MAHU JAGA PERIUK NASI MASING ASING UNDANG-UNDANG SERTA KEADILAN DILETAK DITAPAK KAKI. YANG PENTING KEDUDUKKAN DAN PANGKAT SERTA PERUT DAN KOCEK DENGAN ALAUN .

Hanya proses jalanan dan ombak revolusi rakyat sahaja dapat mengajar kerajaan BN/UMNO serta agensi yang menjadi pak turut dan talam dua muka serta bercakap macam lidah biayak atau buaya tembaga.

No comments:

Post a Comment