ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 August 2011

ahli parlimen PAS nie nak bersekongkol dengan PORNO ke..???...pastinya beliau pakar masyukkk punya...nampaknya malaun nie nak kena beli dengan jongkong taik kembar Yahudi APCO....UMNO lahanat....!!!.

Ahli Parlimen PAS dari Hulu Langat, Dr Che Rosli Che Mat yang juga seorang pakar sains nuklear mempertahankan projek pembinaan loji nadir bumi oleh Kumpulan Lynas di Gebeng Pahang.

Katanya, mereka yang tidak memahami kandungan nadir bumi lebih cenderung untuk membuat andaian daripada memperkatakannya dari sudut saintifik.

Malah beliau tidak bersetuju dengan cara Pakatan Rakyat (PR) khususnya ahli parlimen Kuantan, Fuziah Salleh mengenegahkan isu tersebut sehingga ke peringkat menakut-nakutkan masyarakat awam.

“Dia (Fuziah) menakut-nakutkan orang ramai dengan memberi gambaran seolah-olah loji Lynas itu sebagai loji nuklear sedangkan loji itu sekiranya dibina pun hanyalah berfungsi sebagai kilang memproses bahan nadir bumi yang dibawa dari Mount Weld di Australia Barat,” jelasnya.

Beliau berkata demikian ketika ditemuramah oleh TV3 semalam.

Menurut beliau nadir bumi adalah jauh lebih rendah kandungan radiasinya daripada kandungan bijih.

Jelas beliau lagi, oleh kerana isu tersebut dimainkan oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) iaitu sekutu dalam PR, beliau telah mengambil pendirian berdiam diri.

Malah, kata Dr Che Rosli, beliau sendiri telah diberi ingatan oleh Jabatan Penerangan PAS agar jangan memberi sebarang komen berhubung isu tersebut.

“Selama ini saya mendiamkan diri tetapi saya dapati, ini adalah tidak adil kerana mereka telah membuat komen berhubung isu ini boleh dikatakan dalam setiap isu keluaran Harakah dalam nada yang tidak benar,” katanya.

Dr Che Rosli berkata, sebagai anggota Pas, beliau merasa malu dengan cara Fuziah mengendalikan isu tersebut.

“Jadi sebagai seorang saintis nuklear, saya telah mengambil keputusan untuk menyatakan pendirian saya,” ujarnya lagi.

Sehubungan dengan itu, Dr Che Rosli meminta penduduk di Kuantan tidak wajar berasa risau dengan cadangan pembinaan loji nadir bumi itu nanti.

Ini kerana semua dakwaan yang dibuat mengenai nadir bumi bukanlah satu hujah saintifik dan akademik.

Sebenarnya, kata beliau, orang ramai tidak perlu berasa bimbang kerana apabila kilang Lynas itu siap dibina dan beroperasi mereka boleh masuk dan melihat dengan mata sendiri langkah-langkah keselamatan yang diambil sama ada ke atas pekerja mahupun orang awam.

penyapu sial

wah kalau betul lah...naya nie...pasti nya salah seekor geng UG yang masih nak tunjuk taring dengan sabotaj dari dalam pakatan rakyat...wa tak teragak agak istihar perang siber terhadap beliau...awas ya...!!!

hah apa di temuramah dengan sepupu iblis dan syaitan ( TV Giler )...dah kemasukan setan mamat nie...tobat tobat lah sebelum wa kempen guling kamu nanti dari pakatan rakyat...kalau tak puas hati jadilah katak....kan elok...jangan menyusahkan rakyat dengan perangai hipokrit...!!!

kalo camni la sikap PAS, xde bezanya PAS ngan UMNO...tangani la sesuatu isu berdasarkan tanggungjawab sebagai ISLAM bukan sebagai parti yang nak undi je...ISLAM mengajarkan kita berkata BENAR...ubah sblom menjadi PARAH...jgn jadi seprti UMNO yg dah terlalu sukar utk berubah...setiap isu ada pro n kontra...jgn nak dok bangkang jer

Minta Ahli Parlimen Hulu Langat berumahtangga di Gebeng biar dia hari-hari tau berkesan tak radiasi nadir bumi pada manusia,setakat duduk di Hulu Langat bercakap lojik saintifik tidak sama dengan apa yang kita alami dengan duduk sekali kat kilang Lynas.

apa nak chelen dengan ahli kimia malaysia yang kerjanya meliwat buntut saiful tu ke,,???