ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 August 2011

Ayub anak tulakang buat lawak sundal UMNOPORNO...Kununnya Nak Tubuhkan Pasukan Petugas Siasat Cubaan Bakar HQ DAP....Kes Datuk T tayang dan edar video lucah macam cirit nak siasat dan dakwa pelakunya...siasat dan masuk buku 3x5 ajelah ayub oooiiii...!!!

NONE

Anjing ayub anak tulakang....ini polis bangsat anjing UMNO di Trengganu...pindah ke  P.Pinang nak tunjuk lagak  hero

Polis akan menubuhkan pasukan petugas untuk menyiasat insiden cubaan membakar ibu pejabat DAP Pulau Pinang semalam, kata Ketua Polis negeri, Datuk Ayub Yaacob hari ini.

Katanya, polis memandang serius perkara itu dan akan meningkatkan langkah-langkah keselamatan di dalam kawasan berkenaan, seperti memasang TV litar tutup untuk mengelak kejadian itu berulang.

Beliau berkata, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein sendiri telah melahirkan kebimbangannya berhubung insiden tersebut yang berlaku kira-kira jam 3 pagi semalam.

Malah, katanya, Hishammuddin telah menghubunginya dan meminta pihak polis memberi perhatian khas terhadap perkara tersebut, termasuk insiden lain yang mungkin ada kaitan dengannya.

Bercakap dalam satu sidang media bersama Ketua Menteri Lim Guan Eng di premis DAP di Jalan Talipon hari ini, Ayub berkata polis sedang menjalankan siasatan dan berharap dapat menangkap orang yang bertanggungjawab melakukannya tidak lama lagi.

Beliau memberi amaran bahawa tindakan tegas akan diambil terhadap mana-mana pihak yang cuba membakar ibu pejabat parti itu.

penyapu sial

 

tak payah berlakon, kalau spesis2 umno yang buat pasti lepas, ezam jahanam tu najib lantik jadi senator, mana polis berani

rakyat boleh agak sapa dalang di sebalik insiden ini, kerna di pulau pinang , kekautan DAP sgt kuat skrg.... so org UMNO hanya jadi pak lawak menyalak mcm anjing so apa lagi bakor ajer lak kerjo nya..... hahaha lawak nya kerje anasir2 parti nak mati tak lama lagi ni.

Kalau kena UMNO bakar Bagunan DAP kira Cubaan je.. kah kah kah... Kalau PR bawa baju Tshirt dgn Flyers Bersih pun dah dituduh cuba Guling YDP Agong..Cuba buat Huru Hara Tahan ISA.. Lawak la lu..