ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 August 2011

Kalau Sudah Banyak Makan Duit Haram...perangai pun ikut telunjuk syaitan...tobat tabot lah zahrain....hayat kamu dah nak dekat penghujung...jangan harap membodek cara ini UMNOPORNO nak ambik kamu sebagai lembunya....!!!!

 

Zahrain si katak lompat yang dibeli maruahnya oleh Najib Altantuya nampaknya terpaksa mencari isu untuk terus "hidup dan bernyawa" macam seorang lagi yang nak "bakar" Malaysiakini, Ezam Senatak.

Ketakutan Zahrain timbul apabila Timbalan Menteri Luar Jerman, Werner Hoyer mengadakan pertemuan dengan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim di kediaman Duta Jerman di Malaysia.

Yang menjadi persoalannya, mengapa Hoyer berjumpa dengan Anwar dan bukan Najib Altantuya atau paling koman, Timbalan Menteri Luar, A Kohilan Pillay?

Mengapa Zahrain tak marahkan Hoyer, sebaliknya marahkan pula Nurul Izzah yang turut hadir dalam majlis tersebut?

Sememangnya Zahrainlah yang buta dalam politik dan istilah hubungan diplomatik.

Dengan wang RM2 dia hendak membeli sebuah kelab golf di Pulau Pinang yang melondehkan tembelang sebenarnya selama ini.

Perangai Umno-APCO memang cocok dengan ahli parlimen Bayan Baru ini.

Menipu, putar belit dan cuba memperlekehkan orang lain padahal sebenarnya membodohkan diri sendiri.

Hoyer boleh jumpa sesiapa saja yang dia mahu, Nurul Izzah boleh tulis dalam blognya bahawa pertemuan tersebut akan menjalinkan hubungan diplomatik lebih erat.

Maka apa yang dikatakan Nurul Izzah sememangnya benar.



Kesemua negara yang mempunyai hubungan diplomatik dengan Malaysia adalah BERHAK untuk bertemu dengan wakil KERAjaan atau pembangkang, bagi mendengar pandangan kedua-dua pihak, untuk melihat sesuatu isu dari dua sudut pandang.

No comments:

Post a Comment