ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 August 2011

Nie seekor lagi perkakas UMNOPORNO haramjadah ke..???....Pemuda PAS pertahan Jais dan Hasan Ali,.....!!!!



Dewan Pemuda PAS pusat mempertahankan tindakan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan Datuk Dr Hasan Ali berhubung kontroversi serbuan ke atas sebuah gereja minggu lalu sambil menyifatkan terdapat “bukti” adanya usaha mahu memurtadkan umat Islam.

Ketuanya Nasrudin Hassan berkata, pendirian itu diambil setelah mendapatkan penjelasan daripada Hasan selaku Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Agama Islam, Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor di Shah Alam petang tadi.

Jelas beliau, Jais melakukan serbuan ke atas Gereja Methodist Damansara Utama dekat Petaling Jaya dengan berlandaskan kepada prinsip dan tanggungjawab agensi penguatkuasaan itu untuk mempertahankan akidah umat Islam serta kesucian agama tersebut.

“Kami berpuas hati dengan penjelasan yang diberi Datuk Hasan. Tindakan Jais juga kami sokong dan wajar memandangkan pendekatan yang diambil adalah untuk mempertahankan Islam dan wajar disokong oleh semua pihak agar tidak timbul sebarang keraguan.

“Jais ambil kesempatan dalam setiap tindakan dan penguatkuasaan iaitu menepati kaedah atau prosedur untuk difahami dan patuhi segala peraturan yang ada,” katanya ..

Tambah Nasrudin (gambar), dalam pertemuan kira-kira sejam itu Hasan juga memberitahu Jais mempunyai bukti kukuh untuk mengambil tindakan ke atas gereja itu.

“Beliau (Hasan) menyebut Jais ada asas yang kukuh untuk memeriksa gereja dan (mempunyai) bukti kukuh untuk (mengambil) tindakan itu,” katanya.

Justeru beliau meminta semua pihak agar enyokong tindakan itu Jais agar tidak timbul sebarang keraguan.

Dalam serbuan itu kira-kira 30 anggota polis dan pihak berkuasa Jais memasuki premis gereja tanpa waran kira-kira 10 malam, Rabu lalu.

Majlis itu dihadiri antara 100 hingga 120 orang dari pelbagai kaum

Dalam serbuan itu, Jais dilaporkan telah memeriksa 12 individu beragama Islam yang turut hadir dalam program anjuran Harapan Komuniti.

Tindakan Jais itu mendapat kritikan banyak pihak.

Hasan mempertahankan tindakan Jais atas alasan ada bukti pihak terbabit mahu memurtadkan umat Islam.

Ahad lalu, Hasan telah memberi penjelasan dalam mesyuarat jawatankuasa kerja PAS pusat berhubung serbuan dan dakwaan yang dibuat.

PAS mengambil pendirian untuk mengadakan pertemuan dengan Jais dan Gereja Methodist Damansara Utama untuk mendapatkan penjelasan sebelum membuat sebarang keputusan lanjut.

Pertemuan itu dijangka akan diadakan pada minggu depan...TMI


penyapu sial


ni ketua pemuda PAS banggang ke...sampai tergamak pertahan binatang hassan ali dan JAIS...dengan khabar mangkuk seekor nie pun ada share dalam UG yang gagal tu..JAIS siapa tulang belakangnya....hassan ali ni kan setan UG...

si banggang nie macam taraf ulamak...berpendidikan tinggi dalam bidang agama..siasah politik nampak bagus...tapi dungu...kena carik sebab kenapa orang islam hadir ke sana....kalau ada konek pergi tangkap najib tu...tak kan tak berani kot...dia jumpa paderi besar vatican...tak kan itu tak salah kot...!!!

yang JAIS memperlekehkan orang  miskin yang datang minta bantuan tak nak pulak sibuk  nak selesaikan...

nampak sangat jadi pekakas ....ada can nak jadi samseng JAIS dan UMNOPORNO...cermin diri sendiri dulu....

Apa buktinya? Sila nyatakan.

Masalahnya, JAIS menceroboh premis agama lain TANPA kebenaran & izin pihak gereja. Ini diburukkan lagi TANPA waran dari pihak makhamah.

Kalau ada bukti tanpa ragu2 pun, SILA ikut prosedur, peraturan dan undang2 negara kita yang bertamadun.

harap aje pakai serban ....tapi ikut telunjuk syaitan dan iblis UMNOPORNO....!!!