ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 August 2011

babi sial si jamil khir...lancau la...sapa tamak dan boros wahai manusia pukimak...jabatan agama yang dia uruskan lagi tamak dan haloba.....!!!

Orang Islam yg suka meminta-minta nie orang tamak & boros - Kata Jamil Khir

NONE

Umat Islam dinasihat untuk menghindari sikap suka meminta bagi memastikan martabat umat Islam sentiasa terpelihara.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom menyifatkan tindakan mereka yang suka meminta-minta sebagai tamak dan boros.

"Contohnya kes di Negeri Sembilan, di mana seorang individu bukan sahaja telah menerima bantuan dari Jabatan Kebajikan Masyarakat dan Baitulmal malah sanggup meminta bantuan dari sebuah gereja di Seremban," katanya.

Beliau berkata demikian semasa berucap pada majlis Iftar Perdana Bersama Asnaf dan penyampaian bantuan Ramadan di Kompleks Pusat Islam di kuala Lumpur malam semalam.

Memberitahu pemberita kemudiannya mengenai larangan bacaan Al-Quran menggunakan pembesar suara semasa subuh oleh kerajaan negeri Pulau Pinang, beliau berkata pihaknya menghormati keputusan yang dibuat oleh Jabatan Hal Ehwal Agama Islam negeri itu.

"Kami menghormati keputusan itu kerana ia adalah hasil mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Negeri pada 7 April lepas dan surat pekeliling mengenai larangan sudah dikeluarkan pada 3 Ogos lalu," katanya.

Pada majlis malam ini sumbangan sebanyak RM2.9 juta daripada Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan disampaikan kepada 15,131 penerima sempena program Bantuan Ramadan.

Antara penerimanya ialah golongan saudara baru, fakir, miskin, penuntut Institut Profesional Baitulmal, anak-anak yatim Darul Kifayah dan penghuni Dar As Saadah.

 

Bernama

 

 

penyapu sial

Tak cukup zakat fitrah dan zakat harta , zakat gaji pun dia nak tala untuk samun umat islam...asnaf penerima zakat habuk pun tarak...duit zakat habih masuk poket sendiri dan kroni...sampai pengerusi jabatan agama islam wilayah persekutuan nak lawan anwar kes qazaf pun guna wang zakat untuk kos guaman....lancau la....!!!

kalau tak minta minta...mana tau umat islam tengah daif...sedang tugas majlis agama islam sebenarnya untuk apa...membantu umat islam yang daif...dan bukan bermewah mewah dengan gaji buta yang tinggi tinggi,kenderaan yang mewah mewah...bina banyak banggunan yang indah indah...tapi untuk mashalahat umat islam....hancus...!!!

jangan salah orang lain dan buat alasan bongok untuk memilik sendiri wang zakat...sampai umat islam nak minta bantuan di buat macam peminta sedekah malah ada yang lebih teruk di buat macam anjing kurap oleh majlis agama islam

jangan salah gereja kalau umat islam minta bantuan darinya...kalau dah jabatan agama islam LANCAU buat tak peduli...wa memang skema dengan majlis agama islam...depa semua lahabau...jangan salahkan wa kalau wa sendiri anti Majlis Agama Islam...majlis agama islam nih macam BABI KURAP...!!!

No comments:

Post a Comment