ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 August 2011

daftar SPR kotor...pengerusi SPR cuba membelit...hoiii...babi ,sial dan pukimak ...memang di Selangor makin teruk....bangsat bangsat UMNOPORNO orang kamu dah himpun segala jenis hantu kat sana...dari hantu orang dah mati sampai hantu pendatang asing...jangan nak buat dalih...jilat buntut najib lagi...rakyat wajib lancar BERSIH 3.0....!!!

bapak anjing UMNOPORNO tak sudah sudah menjilat najis di buntut UMNOPORNO...!!!

Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Yusof hari ini  mengesahkan bahawa kira-kira separuh daripada mereka yang cuba untuk mendaftar sebagai pengundi, adalah tidak layak.

Malah, menurutnya, parti-parti politik yang sering mengadu daftar pemilih kotor, cuba untuk mendaftar "orang mati, orang bawah umur dan penduduk tetap".

"Parti-parti politik ini sepatutnya menapis terlebih dahulu orang yang mereka cuba daftar," katanya.

voter registration campaign 110707 registration

Abdul Aziz memberitahu Malaysiakini demikian ketika ditanya mengenai surat yang dikeluarkan pengarah SPR Selangor, Dzulkifli Abdul Rahman pada 22 Ogos yang mengkehendaki salinan MyKad pemohon disertakan bersama borang pendaftaran pengundi.

Dalam surat itu, Dzulkifli berkata "hampir 50 peratus" permohonan pendaftaran ditolak kerana pemohon telah meninggal dunia, mempunyai alamat tidak sama dengan kad pengenalan, telah mendaftar sebelum ini, bahkan ada yang merupakan penduduk tetap".

Untuk mengatasinya, mana-mana borang permohonan yang tidak disertakan dengan salinan MyKad pemohon, akan terus ditolak.

Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Abdul Aziz berkata, syarat tersebut hanya boleh digunakan di Selangor kerana masalah tersebut paling teruk di negeri tersebut.

"Selangor mempunyai permohonan paling banyak daripada mereka yang tidak layak," katanya.

NONE

 

'PAS perlu semak dengan JPN'

Mengenai perkara yang berasingan, Abdul Aziz menjelaskan, caj RM200 jika bantahan terhadap daftar pemilih tidak berjaya, bukanlah satu "penalti' tetapi adalah satu bentuk "pampasan".

"Apabila bantahan dibuat, pendengaran dijalankan untuk pembantah dan orang yang statusnya dibantah.

"Jika bantahan itu tidak berjaya, maka orang yang statusnya dibantah akan diberi pampasan kerana perlu menghadiri pendengaran tersebut," katanya.

Jumlah maksimumnya adalah RM200 dan ia diputuskan berdasarkan kepada kes-kes, kata Abdul Aziz ketika ditanya sama ada PAS perlu membayar penalti RM200,000 untuk 1,000 bantahan yang dikemukakannya.

 

 

penyapu sial

inilah cara mudah kumpulan mafia UMNOPORNO dan penjilat najis pengerusi SPR mengugut sambil merompak pembangkang yang ingin mengamalkan politik adil dan BERSIH..

anak anjing pengampu nie wajib di kasi mampos aje...menyusahkan orang yang nak mengundi dan asik nak tolong orang ( UMNOPORNO ) menipu aje...

Usah Dok Menipu lagi babi sial aziz SPR oii... Kuasa Terima dan Sah Pengundi hanya Ditangan SPR dan UMNO! Hakikat Kegagalan SPR.. dan Sekarang Terbukti SPR BARUA UMNO! Kalau dah Ade Kes hari ni Pergi Daftar.. Esok Dia MAti nak buat Macam mana... Jangan cakap je..sebut Nama.. Sebut Parti... Boleh Org Jawab.. ini Cara nak buat helah dan diri sendiri Kantoi!

dia maseh tak nak mengaku tapi cuba alih topik sebenar..pendaftar pemilih yg kotor..hendak di bersih kan..SPR buat aje lah..kamu tak boleh tudoh org sbb rakyat yg bayar gaji kau buka UMNO/BN...

Kalau jumpa ular dan Pengerusi SPR, kena pukul Pengerusi SPR dulu sbb dia kuat belit