ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 August 2011

kan lebih baik bapak anjing nie mampos....Najib Masuk Hospital, Bedah Kepala BUTOH ...bapak pembohong mana boleh percaya...pura pura la tu nak minta kesian....!!!!

tendang bola pondan macam nie terus bedah lutut...muakakaka...bedah kepala butoh,otak dan lidah sekali...kecik kecik tak mampos...dah besar menyusahkan orang....asik nak pelebong orang...!!!

Datuk Seri Najib Tun Razak malam ini mendaftar masuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan kecil pada lutut kirinya esok.

Perdana Menteri yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, tiba di Wad Diraja HKL pada jam 10 malam.

Khamis lepas semasa mengadakan lawatan kerja ke Kedah, Najib memaklumkan kepada pemberita bahawa beliau akan menjalani pembedahan itu ekoran kecederaan dialaminya semasa melakukan sepakan penalti ketika bermain futsal sempena sambutan Hari Belia pada Mei lepas.

Perdana Menteri berkata pembedahan itu tidak mengambil masa lama untuk pulih, dan beliau dijangka boleh bekerja semula selepas tiga hari menjalani pembedahan.

Sebelum ini, lutut tersebut pernah tercedera semasa Najib bermain bola sepak ketika menjawat jawatan Menteri Belia dan Sukan dalam perlawanan terakhir bersama bekas legenda bola sepak negara Allahyarham Datuk Mokhtar Dahari.

Najib menjadi Menteri Belia dan Sukan dari Ogos 1986 hingga Oktober 1990.

Aikkk main tendang bola penalti olok-olok pun kepala lutut boleh terdera?

Sedangkan Mat Sabu yang betul-betul tercedera akibat dilanggar kenderaan ppolis dituduh berbohong. Polis siap buat video ala video seks Datuk T nak tunjukkan kononnya PAJERO Polis tak langgar Mat Sabu. Sedangkan Mat Sabu membuat laporan polis sebelumnya menyatakan beliau dilanggar oleh kereta Proton WAJA bukannya Pajero.

Amacam polis? Tak nak buat video tunjukkan Najib cedera semasa melakukan sepakan penalti ketika bermain futsal sempena sambutan Hari Belia pada Mei lepas?

Sekarang bagaimana jika rakyat berpesepsi bahawa Najib lagi besar pembohongnya?

Itu sebab jangan mudah untuk menuduh orang berbohong, kini pemimpin sendiri yang secara tiba-tiba terpaksa menjalani pembedahan di kepala lutut.

Tendang bola sepak mula pun kena bedah. Ini kan pula kena langgar waja.Bedah otak ngan lidah dia sekali supaya jangan cakap belit-belit.