ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 August 2011

senyap sunyi macam sundal...raja raja melayu bagai tiada kote...!!!

 

Pendedahan demi pendedahan dilakukan oleh Pembangkang, betapa pincangnya SPR tidak bersikap cekap dan telus. Satu persatu pendedahan dibuat, dimana Data di Jabatan Pendaftaran negara tidak selari/sepadan dengan Data di Suruhanjaya Pilihanraya Raya, namun, sehingga kini, pendirian TEGAS Majlis Raja-raja dan Yang Di Pertuan Agong, masih tidak kedengaran. Kedaulatan dan Demokrasi negara bakal dicemarkan dengan kehadiran pengundi dari Pendatang Tanpa Izin yang diberi hak sebagai pengundi bagi menentukan kerajaan yang bakal memimpin.

Rakyat seperti tidak mempunyai tempat bergantung dan mengadu apabila penipuan demi penipuan yang dilakukan oleh SPR. Hak Rakyat Malaysia untuk menentukan kerajaan yang bakal diamanahkan, dinodai oleh kehadiran Pengundi dari Pendatang Tanpa Izin.

Malang sungguh rakyat Malaysia yang HANYA mempunyai Raja Berpelembagaan...Raja raja yang jadi pak pacak malah lebih teruk menjadi barua atau pekakas UMNOPORNO yang  memerintah dengan menzalimi rakyat dengan pelbagai tindak tanduk yang menjelekkan termasuklah perbuatan haram memberi taraf ke warganegaran sewenang wenang kepada pendatang asing...!!!

No comments:

Post a Comment