ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 August 2011

persatuan bekas penyamun pun nak berpolitik jugak...banggang ...jaga kebajikan ahli kamu dulu...komunis dulu berjuang nak halau pengaruh British ...nie polis bukit kepong bodoh jadi lembu british biorkan kan negara terus di jajah...UMNO buat apa...hanya tau jilat pantat minah salleh,,,!!!.

 

Persatuan bekas polis buat laporan polis terhadap Mat Sabu

Persatuan Bekas Anggota Polis Negeri Terengganu yang mempunyai 4,500 anggota hari ini membuat laporan polis berhubung kenyataan timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu yang dianggap keterlaluan hingga sanggup menghina polis demi mencari populariti.

Pengerusinya Hussin Awang Ngah berkata tindakan Mohamad menyanjung komunis dan merendahkan maruah anggota keselamatan amat dikesali, sekaligus menunjukkan beliau telah terpengaruh dengan ideologi komunis.

"Saya hairan kenapa sekarang orang kuat nombor dua PAS itu baru menimbulkan perkara tersebut dan tidak membangkitkannya selama ini.

"Saya percaya, tujuannya tiada lain kerana beliau nak mencari populariti kerana tiada isu lain yang boleh dibangkit memandangkan pilihan raya umum telah hampir tiba," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Kampung Raja di Besut hari ini.

Kata Hussin, beliau sedih dengan pendirian Mohamad Sabu yang sanggup memainkan apa jua isu asalkan dirinya mendapat sokongan dalam kalangan penyokongnya.

Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lepas, Mohamad dilaporkan berkata pengganas komunis yang membunuh dengan kejam anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong adalah hero sebenar dalam perjuangan kemerdekaan negara.
Di SELANGOR, 19 badan bukan kerajaan (NGO) membuat laporan polis secara berasingan terhadap Mat Sabu, iaitu 10 laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam, tujuh di Balai Polis Seksyen 6 Shah Alam dan dua di IPD Klang Selatan, Klang.

Wakil barisan NGO berkenaan, Pengerusi Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) Hamidzun Khairuddin berkata Mat Sabu telah menyeleweng fakta sejarah, memfitnah pahlawan negara dan menyokong perjuangan komunis.

Beliau menyifatkan kenyataan Mat Sabu itu sebagai cubaan menghasut rakyat dengan menanam dan menghidupkan semula semangat komunis di negara ini.

Hamidzun berkata mereka turut meminta supaya pemimpin PAS itu disiasat mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri dan Akta Hasutan 1948.

Umno Bahagian Shah Alam turut membuat laporan polis berhubung isu sama di IPD Shah Alam.

 

Bernama

penyapu sial

Ni nak tanya Persatuan Bekas Polis, apa peranan persatuan bekas polis terhadap kebajikan kepada bekas2 polis, kalu nak d bandingkan dengan Persatuan Bekas Tentera Msia ibarat langit dgn bumi, jaga lah kebajikan anggota2 bekas polis daripada melalak2 tak tentu pasal, mengampu biar bertempat

Husin awang ngah perlu faham peristiwa bukit kepong terjadi pada tahun1950an yg ko emo sangat ni apsal.British masa tu tgh rakus amik hasil bumi kita..Angkatan pemuda Insaf,Kesatuan melayu muda,hizbul muslimin,meraka ni adalah pejuang sebenar dan tidak bersama british pd masa tu .......

Ni lagi BANGANG... masa UMNGOK maki sultan T, ganu... hampa dia saja.... siap kata "NATANG" lagi... Kalau Mat Sabu kata saja... hampa pangge pengkhianat... yang hampa dok tipu undi.. dok bagi I see senang2 kat PATI.. dok gabuih duit rakyat.... dok bela kroni dan anak pinak hampa tu nak pangge apa pulak?

Pengerusi bekas polis ni tak layak betul jadi pengerusi. Buta sejarah. Bila pulak polis diraja malaysia ada masa peristiwa bukit kepong. Mereka semua mata-mata. Polis upahan British. Yang menyerang adalah pejuang melayu. Bukan serang terhadap orang melayu, tapi serang kepentingan penjajah yang menakluk dan menjajah melayu iaitu British. Sebab tu lah aku rasa polis ni ikut kerajaan secara buta tuli kerana bodoh. orang bercakap dia bercakap, orang komen dia nak komen. Dah bodoh buatlah cara bodoh.