ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 August 2011

Memang Dajjal SPR nie...Pengerusinya Dah layak mampos...Tak Habis habis Nak Tolong Menipu...Pengundi pos boleh mengundi dua kali

 

Satu lagi kesangsian di perolehi  memandangkan bahawa terdapat pengundi pos yang mengundi dua kali  masih disenaraikan dalam daftar pengundi, walau Suruhanjaya Pilihan Raya telah menyatakan sebaliknya.

Sekurang-kurangnya 34 nama pengundi pos yang dikatakan telah dikeluarkan daripada kawasan tersebut dikesan masih tersenarai sebagai pengundi untuk kawasan berkenaan mengikut data di laman web SPR.

Nama berkenaan sepatutnya telah dikeluarkan daripada daftar pemilih kerana pengundi tersebut telah bertukar alamat.

Kita  mendapat tahu perkara itu ketika membandingkan daftar pemilih terkini bagi suku ketiga 2011 dengan senarai pemilih yang dihantar kepadanya oleh SPR.

Sebagai  contoh, seorang pengundi bernama Shakira Ismail yang memegang kad pengenalan bernombor 680820025644.

Pengundi yang merupakan isteri kepada seorang memegang kad pengenalan bernombor IKD1092267 itu disenaraikan sebagai pengundi kawasan Batu, tetapi tidak dalam senarai yang dibekalkan kepadanya oleh SPR.

Di Setiawangsa ada 115 nama (seperti ini) dan di Wangsa Maju ada 20 nama. Kita tidak semak untuk seluruh negara, hanya tiga kawasan ini saja (tetapi) sudah ada banyak masalah..

Pelik sungguh...SPR tidak membekalkan alamat baru untuk senarai pengundi yang telah dikeluarkan daripada kawasan masing-masing.....nampak sangat lah  bangsat nie  menganjingkan rakyat yang perlukan sistem pilihanraya yang adil dan BERSIH...

No comments:

Post a Comment