ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 August 2011

bagi MYKAD sewenang wenangnya kepada pendatang asing...bakal ancam keselamatan negara dan mengugat nasib rakyat negara ini

 

Golongan muda di negara ini digesa memberi sokongan padu terhadap usaha bagi membolehkan diadakan sidang tergempar Parlimen untuk membincangkan isu penduduk tetap (PR) yang memegang MyPR merah didaftar sebagai pemilih baru yang didakwa dilakukan konspirator peringkat tinggi.

Sekiranya sidang itu ditolak, kemungkinan rakyat khususnya anak muda akan berarak sekali lagi dalam Bersih 3.0.Tindakan itu penting bagi membersihkan warga negara yang tidak sah itu, dan kita yakin anak muda akan bangkit.Isu ‘Mykad’ kini menjadi kebimbangan sebahagian besar rakyat di negara ini, isu yang benar-benar membimbangkan dan mengancam keselamatan negara.

Justeru NGO-NGO belia khususnya mendesak supaya tindakan seperti itu dihentikan segera..Kita melahirkan kebimbangan bahawa anak muda di negara ini akan tergugat dengan protokol yang tidak betul mengenai ‘Mykad’ itu.Kita menggesa pihak tertentu supaya mengikuti peraturan yang ditetapkan Perlembagaan Persekutuan.

kebanyakan anak muda menyedari bahawa kalau tindakan mendapatkan kerakyatan itu begitu mudah dilakukan, bagaimana nasih mereka di negara ini 10 tahun akan datang.Sekarang ini dengan mudahnya untuk mendapatkan kerakyatan oleh pendatang asing tanpa izin (Pati) dan pendatang asing dengan izin (Padi) ini.

Keadaan ini menyebabkan kehidupan anak muda pada masa akan datang terancam, dengan pertembungan yang hebat daripada golongan tersebut.

Justeru kita sangat-sangat mengharapkan Kerajaan Persekutuan mengambil langkah wajar. Jika tidak kita bakal berdepan dengan isu tercetusnya Bersih 3.0 disebabkan isu ‘Mykad atau isu PR itu..

Kita  yakin rakyat khususnya anak muda kini mempunyai maklumat begitu hebat, media baru memainkan peranan penting, dan anak muda mempunyai cukup maklumat

No comments:

Post a Comment