ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 August 2011

Selepas PDRM,SPRM dan SPR kini pegawai SKMM pun nak tumpang sekaki tunjuk samseng , dah la tanya soalan bodoh macam keldai...!!!

Yuisriah Yusof (gambar), Ketua Jurugambar Suara Keadilan – sebuah akhbar rasmi KEADILAN, berdepan pelbagai soalan tidak munasabah dan ‘bodoh’ sepanjang Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) mengambil keterangannya.

“Adakah patut SKMM tanya: Adakah kamu yang muat naik gambar dalam portal Malaysian Insider? Adakah gambar itu diubah suai?

“Saya jawab, kerja saya hanya tangkap gambar, tidak tahu nak adobe (ubah suai),” katanya yang tidak mahir menggunakan photoshop, malah komputernya juga tidak ada perisian itu.

Beliau ditanya kira-kira lapan soalan ketika memberi keterangan di pejabat SKMM di sini, petang kelmarin ditemani peguam dari Lawyer For Liberty (LFL), Fadiah Nadwa Fikri.

Yuisriah atau lebih mesra dipanggil Kak Yuis dipanggil SKMM kerana membantu siasatan berhubung gambar kecederaan pengawal peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Fayyadh Afiq Albakqry.

Pada Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu, Fayyadh cedera teruk di muka dan hancur tulang pipi selepas terkena kanistes gas pemedih mata di laluan bawah KL Sentral.

Lima plat besi terpaksa dimasukkan di tulang pipi Fayyadh manakala Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad yang turut berada di lokasi sama, pula cedera di kepala hingga menerima enam jahitan.

Gambar kecederaan Fayyadh yang berlumuran darah dan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang cedera, sempat dirakam Yuisriah yang membuat liputan di kawasan itu sebelum tersebar luas di internet.

Ketika ditemui di lobi pejabat itu, Fadiah menyatakan kekecewaannya dengan gelagat pegawai penyiasat SKMM kerana mengugutnya keluar dari bilik siasatan sedangkan beliau ada tanggungjawap terhadap anak guamnya.

“Apabila saya masuk ke dalam, seorang pegawai itu menjerit, suruh keluar. Mereka ugut mahu panggil polis tapi bila saya tanya nama, mereka cuma kata – jangan bercakap soal undang-undang.

“Ini melanggar undang-undang dan mengancam saya selaku peguam. Saya kecewa kerana tidak menghormati saya sebagai peguam,” katanya

penyapu sial

dah pencen tua nak mampuih baru nak insaf!! apa punya jenis manusia ntah!? baik pasukan keselamatan dan tah apa2 lagi ntah semua sama.. gila nak tunjuk kuasa.. dah laa makan gaji hasil titik peluh rakyat, lepas tu nak pijak rakyat!

nama sedap!! suruhanjaya! tapi jadi budak suruhan!!...memang bangsat...KOMUNIS pun tak buat perangai macam ini la...!!!