ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 August 2011

konspirasi terancang...SPR,JPN dan KDN berkomplot ...tak kan PR nak biarkan UMNOPORNO-BN mengekalkan kuasa secara haram....!!!

ini dia selain dari mismah...

Kita  yakin penemuan dan pendedahan Penduduk Tetap (PR) yang didaftar sebagai pengundi dan kemudiannya ditukar menjadi warga negara bukan kesilapan teknikal, tetapi satu konspirai terancang.

Ini  mengulas isu seorang penduduk tetap bernama Mismah yang didaftar sebagai pengundi dalam laman web SPR.
Status Mismah dalam laman web Jabatan Pendaftaran Negara sebagai penduduk tetap bagaimanapun bertukar pada sebelah petang sebagai seorang warganegara, selepas isu itu didedahkan oleh media internet, semalam.
Jika ia kesilapan teknikal, mana mungkin boleh berlaku sepantas itu dan melibatkan bukan seorang penduduk tetap, malah ribuan lagi.

Kita  yakin ini bukan silap, ini sememang  disengajakan...

Sementara itu, penafian yang dibuat pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Yusof yang mendakwa isu itu berpunca akibat kecuaian teknikal JPN adalah merupakan alasan yang tidak masuk akal dan melepas batuk di tangga setelah kantoi
Aziz juga mendakwa kemungkinan senarai nama PR di laman web JPN adalah senarai lama yang belum dikemaskini.
Bagaimana pun kita  merasa hairan mengapa SPR menjadi “tukang jawab” bagi pihak JPN.


SPR jangan nak tolong jawab bagi pihak JPN la. Kita tahu SPR terima senarai yang salah, tapi kenapa terima juga…
Menang Tidak mustahil SPR, JPN dan KDN berkomplot dalam perkara ini..


Semalam, pelbagai pihak melahirkan rasa terkejut dengan pendedahan bahawa seorang penduduk tetap bernama Mismah adalah berstatus penduduk tetap pada sebelah pagi, berubah kepada warga negara pada petangnya.


Selain Mismah, 52 nama lain juga turut dikesan bertukar status dan didaftar sebagai pengundi di beberapa parlimen di Kuala Lumpur.

 

penyapu sial

 

 

cadangan wa....saman aje  SPR,JPN dan KDN...supaya mereka ini di hukum dan organisasi sebegini di bersihkan dari anasir politik murahan UMNOPORNO...konspirasi terancang  sebegini  yang mana negara komunis pun tak buat kerja terkutuk  macam ini...