ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 August 2011

UMNOPORNO dengan bantuan SPR jadi taiko nak rampas Selangor dengan bantuan pendatang asing...!!!

Telah terlalu banyak laporan bahawa aktiviti memberi IC kepada pendatang asing serta mendaftar mereka menjadi pengundi dan ini  telah berjalan lebih 2 tahun kebelakangan ini.

Jumlah mereka ini sudah mencecah puluhan ribu dan nama-nama mereka sekarang berada di dalam senarai daftar pemilih.

Mengikut maklumat , perkara yang sama juga berlaku di negeri2 lain seperti Kedah, Perak, Negeri Sembilan, Perlis dan Penang.

Pendek kata negeri2 yang Barisan Nasional dalam bahaya, aktiviti mendaftar pendatang asing berjalan dengan begitu aktif.

Maka, pada Pakatan Rakyat di Selangor dan terutamanya kepada Menteri Besar Tan Sri Khalid, kalau perkara ini tidak dibenteras sekarang, bersedialah untuk mengosongkan bangunan SUK kerana tidak mungkin pendatang2 asing ini akan mengundi PAkatan Rakyat.

Berhenti buat program2 yang berbentuk syok sendiri dan buat sesuatu untuk membersihkan Daftar Pemilih dengan kadar segera.

Selangor negeri kaya dan Selangor ada rekod setiap rumah yang ada di dalam negeri Selangor ni. Tiada masaalah bagi kerajaan Selangor melakukan operasi membersihkan daftar pemilih dari sekarang.

 

sedutan kisah  babi  sial  SPR  jadi talibarut  dan penghianat negara dengan mendaftar pendatang asing sebagai pengundi BN di sini...

Mismah, kau IC merah tapi napa ko boleh mengundi hah?

Mismah, ko neh sapa hah? Kenapa ko layak mengundi dengan IC merah ko tue? Ke memang IC merah layak mengundi? Aku taktahu. Aku pun tengah confused neh. Siyes. Tengok bawah neh.

Mismah ko jangan salah faham kat sini. Aku bukan nak marah ko. Ataupun nak tuduh2 ko tue dibeli oleh umno. Jangan fikir pelik2 mismah. Cuma aku nak dengar penjelasan ko je. Napa ko layak daftar mengundi? Ko baru daftar je kan mismah? SPR tulis kat situ yang ko tue pendaftaran tue baru. Kat ijok plak tue. Ijok mengingatkan aku kepada khalid ibrahim. Ijok juga mengingatkan aku kepada pakatan rakyat. Ijok juga mengingatkan aku kepada kekalahan bn. Hishh.. mismah mismah.

Apasal seme yang aku ingat neh semacam ada kaitan dengan pengundi hantu neh mismah? Aku tak tuduh ko hantu ye mismah. Ko jangan salah faham. Cuma aku pelik je. Apa kata ko huraikan kepelikkan aku neh mismah. Boleh tak mismah? Ke nak aku cari ko kat alamat rumah ko sendiri mismah?

Lagi satu mismah, betul ke ko neh layak dapat PR kat malaysia neh? Aku bukan nak syak ko tue ejen indonesia yang cuba masuk malaysia secara beramai2 dan mendapatkan status PR sambil membawa agenda penyatuan malaysia-indonesia. Jangan salah faham. Cuma aku nak tanya je. Betul ke ko layak dapat status PR di malaysia neh? Takan tanya pun salah kot mismah?

Semak IC mismah disini

Semak SPR mismah disini