ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 August 2011

SPR jadi iblis UMNOPORNO pukimak....Pengundi Hantu, Pengundi Klon, Kini Pengundi Import Dikesan Di gunakan SPR untuk memenang parti haramjadah berkenaan...!!!

 

PAS mengenalpasti lebih 100 lagi nama didaftarkan sebagai pengundi di kawasan parlimen walaupun tidak menetap di situ, dakwa anggota parlimen Kota Raja Dr Siti Mariah Mahmud.

"Kami akan pergi ke Suruhanjaya Pilihan Raya untuk membantah lebih kurang 100 nama hari ini atau esok, kerana kami memerlukan masa untuk memanggil semua membantah bersama-sama," katanya kepada Malaysiakini ketika dihubungi hari ini.

Jelasnya, mereka apda awalnya menemui 1,000 nama, kebanyakannya orang Sabah, yang berdaftar sebagai pengundi baru di Kota Raja.

Bagaimanapun, selepas semakan oleh kakitangan Pakatan Rakyat di sekitar kawasan tersebut, mereka menemui sebahagian daripada mereka benar-benar penduduk setempat.

PAS bagaimanapun terus mempersoalkan penempatan semula melibatkan jumlah yang ramai dari kawasan lain dan kenapa mereka mahu menukar kawasan mengundi ke Kota Raja.

Pembangkang sebelum ini mendakwa bahawa Umno dan BN menjalankan tindakan itu untuk memecahkan majoriti yang dimenangi wakil rakyat Pakatan dalam pilihan raya umum lalu.

Siti Mariah berkata, loceng amaran berbunyi kepadanya apabila kemaskini terakhir daftar pemilih menyaksikan 7,260 nama akhirnya ditambah di kawasannya.

"Ini merupakan peninggkatan tertinggi pemilih antara semua kawasan pilihan raya di Selangor," katanya yang juga timbalan ketua Dewan Muslimat PAS.

penyapu sial

Nak tanya Pengerusi SPR,nak bersihkan daftar pengundi pun nak diluluskan oleh Parlimen? Tak usahlah nak banyak cakap,ada kuasa ditangan pun tak tau nak gunakan sebab nak terima arahan dari UMNO.

kalau macam ni punya cerita, hanya UMNO saja lah yang menang tak payah ada pilihanraya lah. hanya dengan melarikan pengundi disatu kawasan saja dikawasan UMNO kalah dan top up dikawasan yang mereka kalah dengan majoriti kecil disemua kawasan diselangor, semua kawasan tu akan dimenangi oleh UMNO. Macam ni pun SPR kata sah?

SPR kata bukan hantu? mungkin SPR betul, bukan hantu tapi iblis. UMNOBN tak payah pakai pilihanraya kalau nak menang, guna SPR dan Pej. pendaftaran jer. angkut ramai-ramai mana-mana kawasan yang benar-benar kalah, lambak kat kawasan yang dia kalah majoriti tipis. Inilah kelemahan sistem demokrasi bila penguasa mencorakkan bentuk demokrasi yang dikehendaki.

Guna BIOMETRIK pun sama juga masalah akan timbul. apa kata kalau 5 pengundi yang didaftarkan mengguna kad BIOMETRIK yang mempunyai specimen ibu jari hanya seorang. mana kita tahu, tak ada yang dapat periksa ibu jari mereka yang menjadi ajen. ajen akan menekan ibu jarinya atas 5 nama yang berlainan. sistem akan terima sebab tanda ibu jari dah diprogram oleh pejabat pendaftaran. mampus. mampus. sampai bila pun tak menang