ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 August 2011

bela menteri penipu rupanya...negara huruhara...UMNOPORNO punca angkara...!!!

 

Bila kaki penipu jadi menteri, khazanah negara kepunyaan rakyat tergadai dengan mudah.

Kerana menteri BN kaki penipu dan mahu mengambil kesempatan jadi kaya dengan segera, harga RM17 akan jadi RM25. Patutlah masing-masing dapat bina istana besar, pakai kereta besar, melancong dan membeli-belah di luar negara sesuka hati, pakai cincin pun mahal.

Patutlah takut sangat nak guna dakwat kekal dan ketelusan dalam pilihanraya, rupa-rupanya mereka ini takut kehilangan kuasa dan dalam masa yang sama, terlepaslah peluang mereka nak jadi jutawan segera.

Skandal projek Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ) menjawab segala-galanya. Masalah kewangan yang dihadapi bukannya disebabkan orang lain. Semuanya kerana kerja rutin pemimpin BN yang bergelar menteri yang suka ambil kesempatan daripada hasil projek kerajaan.

Dipetik dari The Malaysian Insider, seorang pentaksir kerajaan menganggarkan tanah bagi projek PKFZ yang mengakibatkan timbulnya masalah kewangan, telah dibeli pada harga lebih tinggi, hampir 50 peratus berbanding nilai harga pasaran sebenar. Baca laporan The Malaysian Insider.

Menurut pentaksir berkenaan, nilai sebenar tanah itu adalah RM17 kaki persegi sedangkan ia diperoleh pada harga RM25 kaki persegi.

Hasil taksiran itu diberitahu dalam perbicaraan kes penipuan pembelian tanah bernilai RM1.08 bilion berhubung skandal PKFZ, membabitkan bekas Menteri Pengangkutan Tun Dr Ling Liong Sik bermula di Mahkamah Tinggi kelmarin.

Bertambah rosaklah negara jika kerajaan BN terus diberi peluang memerintah dengan mempunyai menteri kaki tipu untuk menguruskan negara. Malang sungguh rakyat Malaysia di bawah pemerintahan kerajaan BN.

Kejayaan yang diwar-warkan pemimpin Umno-BN selama ini hanyalah seciput sahaja, namun berbilion-bilion ringgit hasil projek negara dah masuk poket pemimpin dan kroni. Rakyat hanya digula-gula dengan RM200 hingga RM400 sahaja seperti yang diumumkan Najib terhadap peneroka Felda semalam sebagai duit raya Felda kepada peneroka. Itu pun, bukannya tiap-tiap bulan dapat. Ntah-ntah sekali seumur hidup atau sepenggal pilihanraya umum.

 

 

warkah daily

No comments:

Post a Comment