ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 August 2011

lidah bercabang najib takut jadi PM malaysia yang terakhir dari UNITED MELAYU PORNO 1 MALAYSIA...!!!

Kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang mengatakan Pilihan Raya Umum tidak terikat dengan Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC), wajar dikecam dengan seteruk teruknya

Kenyataan Najib itu di sifatkan hipokrit dan sangat tidak bertanggungjawab.Bagaimanakah PSC yang ditubuh khas untuk menambah baik sistem pilihan raya boleh dikata tiada kaitan dengan pilihan raya?Sedangkan pada masa sama, pilihan raya Malaysia sejak dulu hingga kini cukup diragui proses perlaksanaannya.

Tak payah pergi jauh ,semasa BERSIH 2.0 nak buat demo di jalanraya ,bapak anjing ini  telah bersandiwara ,kununnya tak sesuai di buat di jalanraya dan beliau bersetuju  memberi stadium sebagai tempat perhimpunan tersebut.Tetapi bila hampir sampai masanya dengan lidah pariah keling ( emak bapak dia ada keturunan keling pariah kot ),dengan sewenang wenangnya dia kata kena mohon permit la,kalau lulus baru boleh buat perhimpunan.lepas tu pulak tak boleh di KL...kena buat luar KL...bila nak buat kat Shah Alam...anjing bangsat PDRM kata permit tak mungkin di luluskan...sedangkan semua arahan  tersebut datang dari bapak anjing ini...

Jadi boleh percaya cakap cakap bangsat ini yang sering memutarkan kata kata...kejap itu dan kejap ini...dalam masa sempat menghentam pihak pembangkang...Melengah lengah dah jadi darah daging penipu seperti beliau dan juak juak haramjadahnya...

Kita  yakin, jika demokrasi di Malaysia diadakan dengan adil dan bebas, sudah pasti PRU ke-13 adalah terakhir buat Najib selaku Perdana Menteri dari Umno.

Kita sendiri sebagai rakyat yang prihatin sesungguhnya  menolak sebarang cubaan mengadakan pilihan raya awal sebelum PSC selesai bermesyuarat dan mencadang penambahbaikan sistem pilihanraya bersih, telus dan adil..

No comments:

Post a Comment