ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 October 2009

10 lagi pilihanraya kecil mungkin berlaku

Bersih meramalkan kemungkinan besar lapan ahli parlimen dan dua ADUN Pakatan Rakyat akan hilang kelayakkan untuk menjadi wakil rakyat berikutan dakawaan menyertai perhimpunan haram dan sebagainya. Ahli parlimen PKR di Batu, Tian Chua merupakan individu yang dalam risiko terbabit atas dakwaan mencederakan seorang anggota polis pada tahun 2007. Ini bermakna, tujuh lagi rakan beliau mungkin akan didakwa dengan kesalahan yang serupa iaitu Azmin Ali, Sivarasa Rasiah, N Gobalakrishnan, Tony Pua, Dr Dzulkifly Ahmad, Dr Hatta Ramli dan Dr Lo' Lo' Ghazali.

"Ini bermakna Pakatan Rakyat mungkin tinggal 74 kerusi di Parlimen," kata sumber. Sekiranya ianya terjadi BN berupaya untuk menguasai semula dua pertiga parlimen jika menang kerusi tersebut. Baru – baru ini, Tian Chua dijatuhkan hukuman denda RM3,000 dan enam bulan penjara oleh mahkamah setelah didapati bersalah.


penyapu sial

Satu Malaysia UMNO PUNYA.Rakyat Di Perbodohkan.Kroni Di Utamakan. ...konspirasi menyundal kerajaan barisan najis...merampas kuasa bila pasukan keselamatan banyak di pindahkan di kawasan yang di kosongkan dan undi POS bermaharajalela semula bila mana anjing kurap BN..babi negara mengistiharkan pilihnraya semula...ni aku dah boleh teka...

No comments:

Post a Comment