ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 October 2009

Jawatankuasa khas siasat kes jambatan runtuh

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Menteri Pelajaran memaklumkan satu jawatankuasa siasatan akan ditubuhkan bagi menyiasat es jambatan gantung runtuh di Sekolah Kebangsaan Kuala Dipang dekat Kampar. Ianya akan diketuai oleh Ketua Pengarah Pelajaran Tan Sri Alimuddin Mohd Dom.


penyapu sial

TANIAH kepada para constructor yang berjaya menghanyutkan budak-budak. harap harap sesiapa yang bersalah akan mendapat balasan dari tuhan mereka.

taziah kepada ahli keluaga mangsa.

Nilah akibat bila umno manusia melayu bangsat dipilih jadi kerajaan. Dulu stadium di teranganu runtuh tpi nasib baik manusia tiada yg hilang nyawa. Tapi rasuah berleluasa selagi melayu umno bangsat diberi kuasa memerintah maka terjadilah apa yg telahpun terjadi pada hari ini seorang yg masih muda telah mati dan dua lagi yg masih hilang! Inilah akibat pukimak anak haram jadah MACC pilih bulu dlm penyiasatan mereka..pukimak hangpa !

JAWATAN KUASA,SURUHAAN JAYA DI RAJA ,JAWATAN KUASA KHAS DAN SIASATAN KORONER SEMUA AUTA DAN TIPU UNTUK HABISKAN DUIT RAKYAT.

YANG UNTUNG ORANG YANG BUAT SIASATAN DAPAT DUIT DAN HABUAN KERANA MENUTUP KEBENARAN!

MANGSA YANG TIDAK DAPAT KEADILAN DAN TERUS DI ANIAYAI! ITU LAH MALAYSIA BOLIH!

EX-KES LINGAM,SIASTAN TBH,SIASATAN KEMATIAN SUJATA/GUNDEK VEL PARI A/K SAMY VOLU,SCANDAL PKFZ ETC ..........................................HABISKAN DUIT RAKYAT!


Belum siasat, orang dah boleh agak dah result dia. NFA - No further action. Jambatan runtuh bukan sebab kontraktor tetapi sebab tanah lembut, atau jambatan dilanggar air...macam2 alasan boleh diberi. Last-last kes ditutup. Habis cerita.

No comments:

Post a Comment