ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 October 2009

kalau ulamak pun UMNO boleh tolak...apa yang tinggal kalau dah bersekutu dengan iblis....

Nik Aziz patut berundur, tidak relevan kepada pemimpin muda Pas: Mohd Puad

Masa sudah tiba bagi Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat, berundur kerana beliau sudah tidak lagi relevan kalangan pemimpin generasi muda Pas, kata Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi.

Beliau berkata, Nik Aziz sudah ketinggalan zaman dan politik Menteri Besar Kelantan itu sudah tidak lagi sesuai dengan keadaan semasa.

Ini terbukti apabila semakin ramai pemimpin Pas tidak mendengar cakap beliau terutama mengenai cadangannya untuk mengadakan mesyuarat agung luar biasa (EGM) Pas yang tidak mendapat sokongan.

berita hairan


penyapu sial

dr sampah...tutup mulut anda yang berbau busuk...anda tak layak berkata begitu dan mencampuri urusan dalaman parti PAS...adakah anda cuba membela puak puak sundal fraksi UMNO dalam PAS...daripada Nik Aziz berundur atau di singkir...lebih baik PAS berpecah...sape sape dalam PAS yang condong dengan UMNO boleh lah...bersatu,bersekutu dengan iblis ( UMNO ) mengikut petua dr sampah nie...

No comments:

Post a Comment