ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 October 2009

Mat sembab menangguk di air keruh....

Rundingan Umno-Pas Hanya Umpan Muhyiddin

PAS mengingatkan kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin jangan cuba mencari kesempatan untuk memecah belahkan perpaduan parti PAS dan Pakatan Rakyat, seperti yang dilaporkan dalam UM 26/10/2009. Muhyiddin jangan jadi hidung tidak mancung pipi tersorong-sorong.

PAS berpendapat Umno begitu gelisah apabila melihat PAS.

semakin mendapat tempat di kalangan orang bukan Islam dan orang Islam. PAS tidak lagi dipandang sebagai parti yang cauvanis perkauman, sebaliknya mereka melihat PAS sebagai wadah baru mereka untuk mendapat keadilan di negara ini. Umno sedar bahawa tungkat sakti mereka sudah patah (iaitu pengundi bukan Islam), kerana selama ini Umno hanya boleh bernafas dengan bantuan oksigen daripada balang oksigen pengundi bukan Islam. Sekarang talian hayat itu sudah berpindah kepada PAS dan pakatan Rakyat.

Sebenarnya pengundi-pengundi Melayu di negara ini, terutama generasi muda mereka menyebelahi PAS. Inilah yang menjadi kebimbangan Umno. Kalau undi Melayu sudah kepada PAS dan dicampur dengan undi bukan Islam maka sudah tentu ia akan memberi kesan politik yang parah kepada Umno , bukan kepada orang melayu. Sifir mudahnya ialah kalau Umno kalah yang menggantikan Umno ialah PAS.

PAS menyedari bahawa Umno sedang manipulasi isu Melayu dan Islam, kononnya kalau Umno kalah Melayu dan Islam akan hancur. Sedangkan apa yang berlaku kemusnahan kepada Melayu dan Islam adalah angkara Umno. Umno tidak boleh tutup bangkai gajah dengan tudung saji yang kecil, kerana yang menjahanamkan Melayu dan Islam ialah angkara Umno, bukannya perbuatan PAS.

PAS bersama dengan Pakatan Rakyat sedang mengukuhkan lagi agenda perjuangan rakyat di negara ini sebagai sebuah parti untuk menjadi kerajaan menunggu . Satu Konvesnsyen Pakatan Rakyat akan diadalah di Shah Alam Selangor pada 13hb Disember 2009.

Ustaz Idris Haji Ahmad



penyapu sial

Tapinya, apa pun yang pemimpin Umno buat berkenaan 'krisis' dalam Pas la ni, apa pun yang pemimpin Umno ulas berkenaan 'krisis' dalam Pas la ni, semuanya cuma 'menangguk di air keruh.'

Memang Umno teruk, memang Umno punca segala masalah. Macam ada Ustaz yang tutup kuliah dengan frasa "Yang baik itu dari Allah s.w.t dan segala yang buruk tu dari Umno BN."

No comments:

Post a Comment