ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 October 2009

Bajet Perak meliputi semua kaum – Zambry

Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir yang membentangkan bajet 2010 Perak berjumlah RM739.58 juta dengan defisit sebanyak RM23 juta di persidangan Dewan Undangan Negeri memaklumkan defisit tersebut tidak dapat dielakkan memandangkan hasil yang diperolehi tidak mencukupi untuk menampung perbelanjaan. Bagaimanapun beliau menerangkan ianya berkurang berbanding RM25 juta pada Bajet 2009.

Bajet tersebut memperuntukan RM560.58 juta untuk perbelanjaan pengurusan dan RM179 juta untuk pembanggunan. "Bajet ini memberi penekanan kepada usaha menangani masalah yang dihadapi rakyat serta memastikan kesejahteraan dan perpaduan serta keselamatan rakyat dipelihara," katanya. Beliau turut menggariskan lima strategi bagi meningkatkan hasil dalam negeri iaitu dengan mempelbagaikan kaedah dan usaha yang berterusan, menggerakkan dan meneruskan aktiviti pembangunan, menjadi negeri yang membela rakyat dan meningkatkan kesejahteraan dan kualiti kehidupan rakyat.


penyapu sial

Kumpulan mana yang kemaruk untuk berkuasa?
Kumpulan yang menghilangkan orang ke atau kumpulan yang dipilih oleh rakyat? Fikir sendiri.

""RM560.58 juta untuk perbelanjaan pengurusan dan RM179 juta untuk pembanggunan. "' Kemanakah akan perginya wang ini semua kalau bukan ke poket baruah2 yang diketuai oleh Zombie.

No comments:

Post a Comment