ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 October 2009

Dr Asri Nak Menyertai PAS...????


Salam Sejahtera...

Sebelum ini aku cuma membaca dari blog Dr Asri sendiri Minda Tajdid, beliau menceritakan mengenai Ketua Dewan Ulamak PAS pi ziarah dia, siap pelawa dia masuk PAS. Tetapi beliau menolaknya..

Apa yang aku ketahui Dr Asri mula popular dalam tahun 95-96 kalau tak silap bila dia berdebat dengan Astora Jabat.

Kemudian dalam Mstar pula mengatakan dengan jelas DR Asri akan menyertai politik. Ceritanya DI SINI. Orang yang berilmu tinggi semacam Dr Asri bagi aku memang sepatutnya duduk dalam PAS, itulah yang sebaiknya, dalam Islam tak ada yang tak berpihak atau berkecuali dalam sesuatu, kalau ia berkecuali ini beerti ia masih kurang waras, kerana tak dapat mengenali yang mana satu haq atau yang batil..

Kalau ikut dari saranan Dr Mahathir seperti yang diceritakan dalam Mstar tu, memanglah Mahathir tak bersetuju kalau Dr Asri nak masuk politik, tak kan orang yang berilmu macam beliau nak masuk UMNO, mana nak taruk muka..... tak taulah kut-kut Najib offer jadi TPM, mungkin ia boleh terima kut... Kalau Dr Asri masuk PAS samalah zaman tahun 82 dulu bila Dato Asri jemput Anwar masuk PAS, sebelum terlepas Mahathir dah cilok dulu, maka sekarang ni Mahathir dah risau, umat Melayu dah dapat mengenali PAS, bahkan Cina dan India pun sama-sama turut mengenalinya, kalau DR Asri menyertai memang UMNo akan terjejas teruk lagi dari pandangan umat melayu.
Sama-samalah kita berdoa agar Allah membukakan hati beliau untuk menyertai PAS, moga-moga dengan kemasukannya dapat merungkai apa yang berlaku sekarang ini..Ahlan Wah Sahlan.

Mampos UMNO ... Ameen

manjung mari

No comments:

Post a Comment