ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 October 2009

Ahli PAS buat laporan salahlaku Timbalan Presiden PAS.

nasa

Timbalan Presiden PAS sendiri terlibat dalam aktiviti subversif untuk memfitnah pimpinan PAS dan juga berkempen untuk Kerajaan Perpaduan.Dan bukti yang diberikan oleh Al Banjari itu sudah tentu cukup untuk memastikan tindakan disiplin dikenakan ke atas Timbalan Presiden PAS.- tulang besi


Timbalan Presiden Juga Mesti Dihadapkan Ke Jawantankuasa Disiplin PAS

Al Banjari telah mengesahkan perkataan-perkataan ini diungkapkan oleh Hasan Ali dan Nasaruddin semasa perjumpaan dalam Gelap dengan blogger2 UMNO. Perkataan2 tersebut adalah jelas satu penghinaan dan fitnah kepada PAS dan juga kepada beberapa orang kepimpinan PAS lebih-lebih lagi dihadapan blogger yang menjadi musuh tradisi PAS.

Perkataan2 yang disahkan oleh AlBanjari adalah:

Laporan beliau adalah:

a. Isu kerajaan Perpaduan antara Pas dan Umno ini sebenarnya telah di
bincangkan oleh seluruh pimpinan atasan Pas. Nik Ajis tiada dalam
perbincangan ini.
b.Seluruh Pimpinan Pas lah yang mencadangkan idea Kerajaan Perpaduan ini.
Di ketuai oleh Haji Hadi sebagai Presiden dan seluruh majlis tertinggi
Pas.
c.Hussam memainkan peranan yang besar dalam membawa agenda Anwar meresap
dalam politik Pas.

http://politikbanjar.blogspot.com/2009/10/bongkar-artikel-gomo-yang-dipertikaikan.html

Dan bukti rakaman sessi itu telah pun diserahkan oleh Al Banjari kepada KEtua JK Disiplin, Tuan Ibrahim Tuan Man pada hari ini mengikut pengakuan Al Banjari sendiri.

http://politikbanjar.blogspot.com/2009/10/isu-pita-rakaman-berakhir.html

Ini bererti Timbalan Presiden PAS sendiri terlibat dalam aktiviti subversif untuk memfitnah pimpinan PAS dan juga berkempen untuk Kerajaan Perpaduan.

Dan bukti yang diberikan oleh Al Banjari itu sudah tentu cukup untuk memastikan tindakan disiplin dikenakan ke atas Timbalan Presiden PAS.

Saya sebagai ahli PAS dengan nombor Ahli 253812 dari Kawasan Lembah Pantai dan dengan Tarikh Daftar pada 09/09/1987 membuat laporan rasmi kepada JK Disiplin PAS Pusat bahawa Timbalan Presiden PAS harus dihadapkan dihadapan prosiding Jawatankuasa Disiplin atas tuduhan:

a. Memfitnah sesama pimpinan PAS
b. Melakukan aktiviti2 subversif yang berlawanan dengan keputusan Muktamar di Ipoh dan Shah Alam
c. Mendedahkan rahsia parti kepada blogger2 UMNO yang jelas musuh kepada PAS
d. Melakukan aktiviti yang merugikan Parti dan menguntungkan UMNO

Wallahualam

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment