ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 October 2009

Mesyuarat Pas 28 Oktober,Tentukan EGM- Mustafa Ali

Jawatankuasa Kerja PAS Pusat akan bermesyuarat 28Oktober ini membincangkan seruan Mursyidul Am Pas Nik Aziz Nik Mat supaya Muktamar Pas diadakan bagi menyiasat pemimipin kanan parti aliran Islam itu.

Setiausaha Agung Datuk Mustafa Ali berkata mesyuarat khas jawatankuasa kerja ini dipanggil Presiden Datuk Abdul Hadi Awang bagi membincangkan kewajaran muktamar itu diadakan.

Keputusan akan diumumkan pada malam Rabu,selepas mesyuarat diadakan jam 8.30malam.

"Saya rasa mesyuarat ini penting supaya kita boleh hilangkan tanggapan tanggapan,yang pelbagai yang ada di tengah tengah masyarakat kita sekarang",katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Pas,pagi tadi.

Khamis lalu,Nik Aziz dalam blognya menulis sebuah muktamar khas dipanggil untuk menyingkir pemimpin pemimpin Pas yang menghalang kerjasama lebih jitu dalam Pakatan Rakyat.

timbalan Presiden Nasharuddin Mat Isa,Mustafa Ali dan Pesuruhjaya Pas Selangor Datuk Dr Hasan Ali dinamakan Nik Aziz sebagai penghakis kewibawaan Pas.

Dibawah Perlembagaan Pas,muktamar hanya boleh diadakan atas kehendak Presiden atau permohonan 1/3 anggota Ahli Jawatankuasa Kerja Pusat.171 Bahagian Pas juga berhak membuat permohonan yang sama sekiranya ia disokong 1/3 bahagian Pas seluruh negara.

Menurut beliau,tiada krisis dalam parti seperti yang diwar-warkan,dan presiden sendiri telah mengarahkan beliau untuk menetapkan tarikh mesyuarat berkenaan.

Mustafa berkata perkara ini telah dimaklumkan Mursyidul Am.

"Kita tengok dulu,mesyuarat 28 haribulan ni,pimpinan pas dan pesuruhjaya.Kalau masalah ini selesai disitu,tidak perlu buat EGM,kita selesailah di situ.Kita ada proses yang kita kena ikutlah",katanya.


penyapu sial

ha ha ha....mangkuk ni kata tak ada krisis...nak terburai isi perut aku menahan gelak...beb.. kalau tak ada krisis masakan ada rundingan dalam kelambu antara juak juak gila persetubuhan dengan UMNO...diam diiam pulak tu..ingat kita orang tau ..dan masakan tuan guru nik aziz dan para blogger serta penyokong PAS dan PR melenting...jangan lah temberang ikut kepala taik UMNO...rasenya tak guna hang duduk dalam PAS...jika nawaitu hanya nak dapat jawatan kabinet yang di klentong oleh UMNO dan mengetepikan perasaan rakyat yang menyokong PAS maupun PR...better u get outtttttt from PAS...

oh nak selesai ya...ha ha ha..nak selesai dgn nak klentong tuan guru nik aziz...poodah...senang aje...gantikan semua yang bersekongkol dengan mu dengan orang lain lebih komited perjuangan islam nya dalam PAS serta PR...abis cerita

No comments:

Post a Comment