ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 October 2009

Halau aje geng main ragbi dalam team bola sepak PAS....

Pemain ragbi terpaksa digugurkan demi menyelamatkan team bola sepak

http://i724.photobucket.com/albums/ww248/mbt2/P1070348.jpg



awas ...geng main ragbi ada di sini....ketua aka fasilator geng ragbi tersandar megah di sebelah kiri Ustaz hadi


Antara keputusan penting yang diambil dalam Mesyuarat semalah ialah Satu lembaga displin dibentuk dengan diketuai oleh Naib Presiden, Tuan Ibrahim Tuan Man bagi menangani isu-isu displin yang sedang berlaku di Negari selangor.

Sepatutnya lembaga Disiplin PAS tidak lembab dan sudah lama mengambil tindakan terhadap kempimpinan PAS selangor terutama ke atas Hasan Ali yang menjadi punca segala kemelut dan penyebab yang membawa kepada Mesyuarat penting semalam.MB Selangor sendiri telah membuat sindiran tajam dalam satu kenyataannya bahawa beliau amat susah untuk mentadbir selangor bersama Hasan Ali… Kita bermain bola,tapi Hasan Ali bermain ragbi… kalau tak faham-faham lagi,tak payah berpolitiklah. Jenis main ragbi bersama orang main bola ni adalah jenis orang tak betul.sampai mampus pun dia asyik nak pegang bola.. last -last pengadil wajib dan terpaksa arahkan pemain jenis ini keluar padang untuk tidak menganggu orang lain bermain bola.

Itulah yang sepatutnya perlu diambil oleh Presiden dan Lembaga Disiplin PAS dalam situasi di Selangor ini yang PJ nya jenis yang terlajak pandai dari semua orang sehingga tak mendengar langsung nasihat ahli dan jenis melanggar keputusan pimpinan.Lihat sahaja dua tiga hari lepas,Presiden dah bagi arahan dan minta selesai secara musyawwarah dan jangan guna media walaupun media baru,alih alih dia panggil blogger-blogger bincang sampai haru biru dibuatnya.Nak siasat lagi??? siap dengan bukti gambar-gambar di seluruh blog menyiarkannya.Tu tak masuk lagi bab selcat,arak yang menyerabutkan PAS selangor dan PAS pusat sehingga menimbulkan suasana tegang sesama rakan dalam pakatan rakyat di Selangor dan di peringkat pusat…

Secara peribadinya saya amat bersetuju dengan pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh Tulang besi di dalam blognya mengenai hasan ali dan kepincangan demi kepincangan dalam PAS Selangor yang sedikit sebanyak menjejaskan sokongan penyokong bukan islam terhadap PAS khususnya dan pakatan rakyat umumnya dalam pilihanraya.

Tulang besi adalah salah seorang penyokong pasukan bola sepak yang mantap.Tulang besi dan penyokong-penyokong lain sudah nampak kepincangan di atas padang bola dengan kelibat seorang pemain yang tidak mendengar nasihat ketua pasukannya.Kalau pengadil sudah bagi beberapa kali amaran pada pemain ala ragbi ini,tak kan pempinan-pimpinan PAS yang lain yang sama-sama menonton perlawanan bola sepak masih lagi tak nampak kesalahan pemain ala ragbi ini.

Bagi Ketua jurulatih dan pengurus pasukan.. segeralah tukar pemain jenis ini sebelum diarah keluar padang oleh pengadil dan lebih teruk lagi sebelum dimaki dan dibaling oleh penyokong-penyokong setia pasukan.

Ada lagi ulasan yang mantap di sini


sumber...pinkturtle2

No comments:

Post a Comment