ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 October 2009

SENDIRI Buat Undang-Undang, SENDIRI juga yang langgar...apa punya turrrr...!!!!

Orang paling sial ialah hikpokrit. Berjuta kali sial ialah ulama hipokrit. Kalau gua ada malam tu semua gua basuh. Mengapa hipokrit?

Baru sahaja Presiden PAS mengeluarkan kenyataan supaya masalah diselesaikan ikut perlembagaan, dan jangan melalui media baru. So?Kalau lu buat tidak mengapa? Orang lain buat tidak boleh? Lu dah serupa UMNO. Sendiri bikin undang, sendiri langgar. Panas bhai.. panas.

Arahan masalah tidak menggunakan blogger dibuat dari pihak mana? Pihak UG sendiri. Skang yang langgar dari pihak mana? Pihak UG sendiri. Lu tak nampak lagi ke? Mana lagi ayat2 Al-Quran yang lu nak bawa dalam hipokrisi ini?

aduka taruna


Blogger-blogger Umno tu tak salah la....depa  tukang  ambil kesempatan aje...tolong pelingkup PAS dan PR


Ramai yang marah, menghentam dan mengutuk blogger-blogger Umno yang hadir ke pertemuan di rumah Datuk Dr Hassan Mohamed Ali (biasanya saya tidak mahu menggunakan gelaran yang diberikan puak bangsawan kepada para pemimpin PAS – sebab saya tak suka begitu. Tetapi selepas ini, saya akan menggunakannya apabila menyebut nama beberapa pemimpin PAS). Watak utama dalam pertemuan itu ialah Ustaz Nasharudin Mat Isa dan Hassan sendiri.

Saya tak fikir blogger-blogger tersebut yang salah. Dah orang jemput nak bagi cerita baik punya, depa datang la.

Kalau aku sekalipun, katakan tiba-tiba Tan Sri Muhyiddin Yassin panggil ke rumah dia nak cerita bahawa Datuk Seri Najib Tun Razak adalah pengkhianat Melayu, berlari aku pergi. Kalau selipar aku putuih masa tu, kaki ayam pun aku pi.

Itu natural. Dan tentulah amat natural juga kalau blogger-blogger Umno itu memenuhi jemputan pertemuan tersebut.

Kerja aku ialah nak pelingkup Umno. Kalau ada orang Umno panggil aku nak bagi bahan mentah untuk nak pelingkup Umno, bodoh sunnguh la aku ni kalau aku tak sambut panggilan itu. Begitu juga dengan blogger-blogger Umno itu, kerja depa ialah nak pelingkup Pakatan Rakyat (PR) demi kepentingan kesedapan kuasa Umno – guna pi gelembong perpaduan Melayu ka, perpaduan Islam ka, apa ka; dah gelembong, gelembong pi la apa pun.

Dah kerja depa nak pelingkup PR, bodoh terlampau la depa tu kalau depa tak sambar peluang yang dihidang kepada mereka.

Blogger-blogger Umno yang memenuhi jemputan pertemuan di rumah Hassan itu tak salah. Malah, depa cerdik.

Apa, hampa ingat Nasharudin dan Hassan bodoh dan tidak cerdik? Jangan dok bodo la. Depa pun cerdik oi! They were serving their purpose, macam mana nak kata depa bodoh?

http://penarikbeca.blogspot.com


Jumpa bloggers UMNO diluluskan Majlis Syura – Timbalan Presiden PAS

1. Kemelut dalaman yang sedang dihadapi PAS perlu diselesaikan secara musyawarah dan bukannya menerusi penggunaan media massa dan media baru, kata Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

2. Ianya perlu diselesaikan secara musyawarah dengan berpegang kepada budaya dan panduan yang menjadi pegangan PAS, sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaannya.

Skang gua tuntut puak UG jawab persoalan ini.

1. Tunjukkan gua perjumpaan Hasan / Nasha – blogger PAS + Blogger UMNO adalah selari dengan hasrat Presiden PAS.

2. Tunjukkan gua perjumpaan Hasan / Nasha dengan Blogger UMNO yang mengundang fitnah lebih besar hari ini adalah dibenarkan Majlis Syura. Kemukakan minit mesyuarat kelulusan Majlis Syura. Bila tarikhnya?

3. Tunjukkan gua perjumpaan Hasan / Nasha – blogger PAS + Blogger UMNO adalah sebahagian dari perlembagaan PAS bagi kaedah menyelesaian masalah rumit.

Hadi akan menjadi Sleeping Budha semula dalam hal-hal taik yang dilakukan oleh budak2nya, walaupun terang-terangan melanggar ketetapan yang dikeluarkannya sendiri. So, pedulikan Hadi, tolong jawab persoalan yang gua kemukakan ini.

http://adukataruna.blogspot.com

Hasil dari pertemuan itu, maka lahirlah natijah jahat yang mungkin Nasha dan Hasan Ali Merestuinya


Hasil dari Pertemuan Hasan Ali + Nasha dgn blogger

Dengan menggunakan kuasa sakti nya sebagai ostad, Nasha n Hasan Ali selamber menidakkan seruan Presiden PAS utk tidak mengeluarkan apa apa statement.

Selamber di kumpul satu geng blogger yg mana ada yg terdiri dari blogger UMNO.Wa tak paham apesal blogger UMNO di jemput? Kita leh anggapkan mungkin Nasha ingin menasihat dan hasan Ali ingin memotivasi blogger UMNO tuk join PAS.Haha..wala’ dan bersangka baik!

Blogger UMNO balik dan membuat artikel yg pada wa…a new information?
Dan sudah tentu mangsa utama ialah Nik Aziz.

Dari blogger anak sanusi

1. “Kini kelihatan beliau tertuduh menimbulkan ide EGM ini, bukan atas dorongan DS Anwar Ibrahim, tetapi semata-mata untuk menyembunyikan berita perlantikan menantunya ke jawatan CEO Perbadanan Menteri Besar Kelantan Bhd”

Isu lapok apekah ini.Lu org sendiri sebagai akar umbi semua tau isu sebenar yg mengganggu minda lu org dlm PAS, sebelum dari nik aziz mengutarakan EGM lagi.Nik Aziz sorg yg smart n mampu membuat bacaan politik yg betul.Die cuma meluahkan solusi penyelesaian kegelisahan org PAS.Kenapa pula di kaitkan dgn anak menantu?Sgt non issue!.

2. Pada tahun awal 60′an(?), TG Nik Aziz memohon dinaikkan pangkat ke Penyelia Kemas atas dasar kualiti kerjanya sambil mengharapkan ihsan kerajaan melihat anaknya agak ramai. Malangnya bagi beliau, walaupun Menteri Pembangunan Negara dan Luar Bandar pada masa itu menyokong kenaikkan pangkat beliau, arwah Tan Sri Mohamad Yaacob, Menteri Besar Kelantan, tidak bersetuju malah menyarankan jawatan tersebut diberikan kepada seorang yang lebih layak.


Apabila mendapat berita penolakkan permohonan naik pangkat tersebut, TG Nik Aziz marah. Malangnya, konsep kesabaran yang sebahagian dari iman lari dari pemikiran, lantaran itu, beliau meninggalkan KEMAS dan terus menyertai PAS! Susahlah nak kata TG Nik Aziz masuk PAS sebab memperjuangkan Islam, ternyata beliau menyertai kerana hangat dekat Menteri Besar tersebut (semasa itu pemimpin Perhubungan negeri) sebab tak dapat naik pangkat!

Ade logik ke?Mmg selalu org tak dpt naik pangkat marah.Yer la..gaji tak naik.Tapi org giler pangkat takan masuk PAS.Masuk PAS lagi miskin ade la.Ape Nik Aziz dpt?

Lu org baca n nilai sendiri la kat blog die.Bagi wa view mamat nih agak “inspiring” n lain dari yg lain.

Maybe tercetus ilham dari pertemuan dgn hasan ali n nasha?

Hasan Ali n Nasha is doing a good job!Dakwah yg sgt berjaya.Tahniah!!

Pendedahan Al banjari juga amat mengejutkan!

No comments:

Post a Comment