ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 October 2009

SPRM sedia siasat isu jambatan runtuh

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bersedia untuk membuat siasatan berhubung kes jambatan runtuh yang kemungkinan berlaku penyelewengan dalam pembinaan jambatan gantung di Perak itu.

Ketua Pesuruhjaya Datuk Seri Ahmad Said Hamdan memaklumkan setakat ini masih tiada lagi arahan dikeluarkan kerana jawatankuasa khas sedang menyiasat perkara tersebut. "Jadi biarlah mereka membuat siasatan, ada pihak-pihak berwajib dan kami serahkan kepada mereka, Menteri Besar Perak pun sudah. Kita cuba tengoklah, kalau ada kami akan siasat. Pengarah SPRM Perak akan rujuk kepada kerajaan negeri dan kalau ada berlaku, kita siasat," katanya.

Dalam kejadian itu, seorang murid telah didapati mati dan dua lagi masih hilang. Kejadian di Sekolah Kebangsaan Kuala Dipang dekat Kampar, Perak itu berlaku semasa aktiviti kokurikulum Perkhemahan 1Malaysia anjuran Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) Kinta Selatan. Satu jawatankuasa khas telah ditubuhkan untuk membuat siasatan bagi mengenalpasti punca sebenar insiden berlaku.


penyapu sial


SIASAT DULU KES ANAK HANG YANG BAWA MASUK VIDEO LUCAH KANAK KANAK KE AUSTRALIA!

ANAK AWAK ITU PENGEDAR VIDEO LUCAH MELIBATKAN KANAK KANAK! SATU DUNIA TAHU DAH ANAK HANG KENA TANGKAP!

KALU U GENTLEMAN BUKA BALIK KES ANAK AWAK YANG POLIS TOLONG TUTUP!

HANG NI ANAK PUKIMAH! PANDAI SIASAT ORANG LAIN JE!

KES ANAK SENDIRI DI TUTUP

siasat pun tak guna, pasti tak ada kes kerana kontraktornya semua orang orang Umno dan BN

DISIASAT PUN DAH TAHU KEPUTUSANNYA......MACAM TAK SIASAT JUGAK!!

No comments:

Post a Comment