ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 October 2009

Saya bukan katak – Ibrahim Ali

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali mempertikaikan kenyataan beberapa pihak yang menyifatkan beliau sebagai katak kerana baginya ramai lagi pemimpin politik lain yang melompat parti. Beliau pernah menjadi ahli Umno, Parti Semangat 46 (S46) dan kini sebagai wakil rakyat bebas. Kalau dibandingkan dengan orang lompat parti, ada setengahnya lima enam tujuh parti. Tengok di Sabah berapa ramai... tidak ada pemimpin Sabah yang tidak lompat parti," katanya.

Beliau turut memaklumkan bekas Perdana Menteri, Tun Hussein Onn turut pernah keluar dari UMNO dan kembali semula. "S46 masuk balik Umno. Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada Abim menentang kerajaan, masuk Umno, kemudian keluar tubuh Keadilan, mengapa tidak disebut lompat?" pertikai Ibrahim. Beliau turut menyebut pemimpin seperti Marina Yusof, Datuk Asri Muda, Hassan Adli dan beberapa lagi.


penyapu sial


KALAU SUKA MELOMPAT TU NAK PANGGIL APA SELAIN KATAK? BUAYA KOT?

ini bukan sebarang katak----------KATAK BEKEPALA b**i DAN BEREKOR ANJING.KEJAP JADI b**i KEJAP JADI ANJING!

KALAU DAH KATAK ANIJNG APA LAGI--- PASAL MAHU/DAPAT DUITR DARI UMNO ,MAKAN YAHI PUN MAHU!!!

ORANG TAK DA PRINSIP BAIK JADI ANJING JALANAN.

IBRAHIM ALI ANAK ANJING A/K ANAK b**i HUTAN TIDAK ADA TEMPAT DI MASYARAKAT MALAYSIA! ORANG BANGSAT!


Kalau tak mahu jadi KATAK maka terimalah hakikat bahawa sikap yang ditunjukkan selama ni adalah BANGSAT NAMANYA.

Golongan BANGSAT sampai bila2 pun akan tetap jadi BANGSAT.
Golongan BANGSAT sememangnya sentiasa menyusahkan orang lain. Ke kiri salah, ke kanan pun salah.

Jika umno pun susah nak terima KATAK BANGSAT ni maka lebih baik BAKAR DIRI je. Biar jadi teladan kepada manusia BANGSAT lain. Kisah si Tanggang jadi BATU kerana menderhaka kepada ibunya kekal sepanjang zaman.

CELAKALAH KAU WAHAI IBRAHIM KATAK BANGSAT ! JAHANAMLAH UMNO BANGSAT BERSAMA NIATMU!

No comments:

Post a Comment