ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 October 2009

KOSMO Tuduh Trajedi MEMALI adalah Kumpulan Ajaran Sesat



Fakta dalam KOSMO! hari ini Isnin 26 Oktober 2009 / Mukasurat 11 bertajuk : Jangan Pandang Rendah Ajaran Sesat. tulisan oleh : ZULKIFLI MANZOR-

PETIKAN BERITA KOSMO! TERSEBUT IALAH :

"Meskipun hampir 3 dekad berlalu namun peristiwa Balai Polis Batu Pahat Johor diserang sekumpulan 20 pengikut ajaran sesat kira-kira 29 tahun lalu masih menjadi igauan sehingga kini

" Dalam kejadian pada 16 Oktober 1980 itu sekumpulan pengikut ajaran sesat bersenjatakan parang mengamuk di balai itu menetak anggota polis dan orang awam"

" Kemudian berlaku peristiwa Memali pada 19 November 1985 yang mengorbankan 18 orang dan mencederakan berpuluh-puluh yang lain di Kg Memali Kedah" ' Dalam kejadian tersebut pertempuran berlaku di antara pihak berkuasa dengan penduduk kammpung yang cuba mempertahankan ketua mereka Ibrahim Libya daripada ditahan."

" Itu antara catatan hitam yang menunjukkan bagaimana ajaran sesat mampu mengundang bencana dalam institusi kemasyarakatansekiranya tidak dibendung awal"

Tulisan diatas jelas mengaitkan As-Syahid Ustaz Ibrahim Libya dan para pengikutnya sebagai kumpulan ajaran sesat.Perisatiwa yang menghibakan kepada seluruh ahli keluarga yang terkorban dan seluruh umat Islam ini hampir 25 tahun sudah berlalu..tiba-tiba akhbar KOSMO hari ini cuba bermain api dengan mengatakan Ustaz Ibrahim Libya dan pengikutnya sebagai sesat sedangkan tiada pihak yang mampu membuktikan merewka tidak sesat sehingga hari ini.

sila baca di link berikut untuk melihat kebenaran!!!


http://ms.wikipedia.org/wiki/Peristiwa_Memali_1985

http://syuhada-melayu.blogspot.com/2006/03/as-syahid-ustaz-ibrahim-mahmood.html

Sehubungan dengan tuduhan KOSMO hari ini kami pihak Dewan Pemuda PAS Padang Terap menyeru supaya KOSMO menarik kembali kenyataan mereka .

Dari : Dewan Pemuda Pas Padang Terap
http://dpppadangterap.blogspot.com/


penyapu sial

kosmo nie babi kembar utusan meloya..jadi aku tak heran otak dan perangai lebih kurang sama...maklum lah terkeluar dari perut haram ibu yang sama....cuma dia ni tak lah selincah utusan meloya...tu pasal tak laku dan hampir bangkrap asik kena saman bertalu talu...takut miss soru lah....kosmo tak laku...sbb pelangan dia bukan orang UMNO aje...orang PR pun ramai jugak...jadi kosmo pun macam kembar babi seibu sebapa tumpang menyelit ideologi yang di copy paste kan dari yahudi...tu pasal jadi begitu...islam hadhari tak nak sebut pulak ...islam tulin...!! ada berani cakap cam tu..!!!

No comments:

Post a Comment