ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 October 2009

najib cuba klentong pelajar universiti pulak.....

Bajet 2010 : PTPTN tukar biasiswa, netbook & broadband percuma


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan tawaran pakej 'netbook' beserta perkhidmatan jalur lebar (broadband) percuma dengan bayaran hanya RM50 sebulan dalam tempoh dua tahun akan diberikan kepada pelajar universiti. Beliau berkata, keutamaan akan diberikan kepada pelajar tahun pertama dan dari keluarga berpendapatan rendah. Permulaan pertama, sebanyak 100,000 pelajar di semua universiti tempatan bermula 1 Januari 2010 akan menikmati perkhidmatan ini.

Najib turut mengumumkan untuk menukar pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) kepada biasiswa bagi pelajar yang berjaya menamatkan pengajian ijazah sarjana muda kelas pertama atau setaraf. Sementara itu, diskaun tambang 50 peratus bagi perkhidmatan Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) jarak jauh kepada pelajar akan diperuntukan bermula 2010 dengan menggunakan kad diskaun pelajar 1Malaysia.


penyapu sial

dia betol-betol paham yang pelajar sekarang memang dalam TREN ANTI UMNO.....so......kena rasuah PELAJAR terlebih dahulu............

pakej yg diberikan dlm tempoh dua tahun, sampai 2012 tu, dekat2 dgn PRU 13...emm, kenapa dua tahun ye? macam PPSMI dulu nak dimansuhkan dekat2 2012...semua mengambil no keramat 2012...saya tidak menuduh ape2, cuma setiap pelaksanaan tu pasti ada sebab musabab nya

No comments:

Post a Comment