ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 April 2013

adakah BN ada telor dan ambik risiko letak berahim katak sebagai calon...???..atau berahim katak di kencingkan BN....!!!!

 

KUALA LUMPUR, 9 April — Barisan Nasional (BN) masih belum pasti lagi sama ada mahu meletakkan Datuk Ibrahim Ali untuk bertanding di atas tiket parti komponen mereka dalam Pilihan Raya 2013, kata Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Hujung minggu lalu dalam satu program anjuran Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan (Perkasa) di Selangor, bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mencadangkan agar BN mencalonkan Ibrahim kerana menurutnya orang seperti presiden NGO itu berguna kepada masyarakat.

Ibrahim walau bagaimanapun dilihat sebagai batu penghalang kepada Datuk Seri Najib Razak untuk merealisasikan konsep 1Malaysia kerana lantang memperjuangkan hak orang-orang Melayu walaupun ianya telah dijamin oleh Perlembagaan Persekutuan.

“Tak taulah,” kata Mustapa yang juga merupakan Pengerusi BN Kelantan apabila ditanya mengenai pencalonan Ibrahim 

Sabtu lalu, Dr Mahathir berkata Ibrahim adalah orang yang patut disokong dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU 13) kerana beliau adalah pihak yang mahu merealisasikan gagasan 1 Malaysia anjuran Najib.

“Kalau ada banyak orang macam Ibrahim ini, Malaysia akan selamat ... Inilah orang yang kita patut sokong, dia tidak pentingkan diri,” katanya di hadapan hampir 5,000 penyokong Perkasa.

“Saya harap Barisan Nasional akan bagi tempat kepada Ibrahim Ali untuk bertanding,” kata bekas perdana menteri yang telah berkhidmat selama 22 tahun itu lagi.

Dr Mahathir juga dalam ucapannya berjanji akan turun berkempen untuk Ibrahim sekiranya BN mencalonkan pemimpin pendesak Melayu itu sekali lagi di kerusi Pasir Mas.

“Jika Ibrahim dijadikan calon saya akan pergi ke Pasir Mas, untuk berkempen,” kata Dr Mahathir lagi disambut sorakan penyokong Parkasa yang hadir.

Menurutnya lagi, Perkasa bukan calang-calang pertubuhan kerana mereka mempunyai keanggotaan yang lebih ramai daripada PAS.

“Dia punya Perkasa bukan calang-calang ... ada 400,000 ahli, mungkin lebih besar daripada PAS,” tegas Dr Mahathir.

Tambah veteran Umno itu lagi, dengan penubuhan Perkasa itu juga, mereka bukan berniat untuk bertanding sebaliknya menyuarakan sokongan kepada BN dalam PRU 13.

“Baik juga ada Perkasa ini ... dia (Ibrahim) tubuh perkasa bukan untuk bertanding, nak sokong BN, tiap kali dia bercakap dia puji Najib, dia juga nak satu Malaysia,” katanya lagi.

Pilihan Raya 2013 akan diadakan tidak lama lagi selepas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan tarikh penamaan calon, hari pengundian awal / pos serta hari membuang undi.

BN dan Pakatan Rakyat (PR) akan merebut 222 kerusi parlimen dan 505 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dipertandingkan.

 

 

penyapu sial

 

 

yang wa nampak berahim katak kemungkinan besar akan bertanding dan berlawan seorang diri di pasir mas..nak harap BN tolong kempen di sana pun belom tentu...masing masing pun nak melepaskan diri dari kena hempas dek rakyat...lagi satu dalam politik BN...jenis katak yang macam ini...tidak boleh d percayai...berbaloikah membantu katak sebegini yang suka menikam dari belakang orang yang menolongnya...

so katak berahim dan BN masing masing punya agenda tersendiri...terpekik terlolonglah si katak ini menjurus keris kontot tak bersarung yang dah makin berkarat...tiada guna...depan tua kutuk syaitan yang di kenali boleh la..tua kutuk tu pun tengah berhempas pulas berkempen nak menyelamat keturunan anak haram dia dari di pulun rakyat di PRU 13..

dia apa peduli dengan si katak nie...depan cakap lain belakang cakap lain...berahim katak akan di kencing juga dengan si tua kutuk ini...